În acest an, Instagram își va menține locul ca platforma nr. 1 pentru marketingul prin influenceri, pe fondul concurenței crescânde din partea aplicației TikTok. Doar în SUA marketerii vor cheltui anul acesta 2,23 de miliarde de dolari pe marketing de influență pe Instagram, 948 de milioane de dolari pe YouTube și 774,8 milioane de dolari pe TikTok, conform estimărilor Insider Intelligence.

Pe măsură ce TikTok continuă să capteze o cotă mai mare din cheltuielile pentru marketingul prin influenceri, se preconizează că va depăși Facebook în acest an și YouTube până în 2024. Utilizarea TikTok de către marketeri pentru marketingul prin influenceri o depășește deja pe cea pentru YouTube.

Nano-influencerii, cu mai puțin de 5.000 de urmăritori, alcătuiesc segmentul cu cea mai rapidă creștere a cheltuielilor pentru marketingul prin influenceri, cu o creștere de 220,5% în acest an. Această rată de creștere este de aproximativ opt ori mai mare decât creșterea de 28% a cheltuielilor totale pentru marketingul prin influenceri, la 4,99 miliarde de dolari în acest an.

Sursa