Instagram organizează în perioada 8 – 10 iunie „Săptămâna creatorilor”, un eveniment în cadrul căruia platforma va găzdui o serie de programe de dezvoltare profesională pentru creatorii aspiranți și emergenți, pentru a-i ajuta să își construiască cariera prin intermediul instrumentelor Instagram și Facebook .

Evenimentul va include sesiuni precum „Cum să-ți încarci comunitatea”, „Media Training 101”, „Cum să intrăm în divertisment”, „Cum să începi un podcast”, „Cum să fii descoperit pe Instagram” și „Sponsorizează-mi linia”, în care creatorii vor putea să-și prezinte ideea de produs de vis către un juriu – iar câștigătorii vor primi finanțare pentru ideile lor.

Instagram spune că Săptămâna creatorilor este un alt element în impulsul mai larg al Facebook de a oferi suport suplimentar creatorilor pe platforma sa, pe care a crescut-o ca urmare a pandemiei COVID-19. Cu mulți artiști sever restricționați de carantina globală, datorită anulării spectacolelor și expozițiilor, printre alte modificări, Facebook a lansat o serie de instrumente noi, incluzând magazine de creatori, noi programe de parteneriat de marketing pentru influenceri și multe altele.

Unele evenimente din Săptămâna creatorilor vor fi accesibile numai pe bază de invitație, fiind așteptați să participe aproximativ 5.000 de creatori din SUA. Nu este clar modul în care Instagram va selecta acei creatori, dar va rula funcții suplimentare (virtual) în Franța și pe alte piețe EMEA.

Sursa