Începutul în orice domeniu este dificil, mai ales dacă ești proaspăt absolvent de facultate, nu ai mai avut niciun job până acum și îți dorești să te afirmi printre cei pasionați de aceleași lucruri ca tine. Eu am avut norocul să întâlnesc o mână de oameni extraordinari care m-au ajutat să am un debut ușor și firesc în universul Social Media, hrănindu-mi în fiecare zi dorința de a cunoaște mai mult.

De când am intrat în echipa Kooperativa 2.0 am învățat că Social Media este un câmp de bătălie unde poate păși oricine, dar supraviețuiesc numai cei care au armele extrem de bine lustruite. Una dintre aceste arme este copywriting-ul, iar pentru un brand diferența chiar se face între copywriting și copywriting bine realizat.

Obiectivele fiecărui client sunt diferite, brandurile sunt diferite, canalele de comunicare sunt diferite și, desigur, publicul este diferit, ceea ce înseamnă că adaptarea copy-urilor este esențială, fie că vorbim de postări pe rețele sociale, newslettere, articole pe blog, texte pentru site.

Citește interviul integral pe iqads.ro.