Cât de agili suntem să introducem soluții noi într-un context nou, în companie?

Situaţiile dificile, generate de pandemia de Covid-19, necesită un grad de adaptabilitate foarte mare, iar viteza de adaptare este cea care va face diferenţa, în această criză, în opinia Iuliei Răceanu, Marketing Manager, Vector Apps, companie ce oferă servicii de training și consultanță, bazate pe o infrastructură digitală complexă, cu aplicații tip Business Intelligence si platforme ce folosesc Virtual Reality (VR) si Extended Reality (XR).

“Iubesc oamenii și tot ceea ce mă înconjoară, mi-am dorit să îi pot ajuta în dezvoltarea lor, să le pot oferi suport inovativ și practic în atingerea de performanță, iar, prin proiectul Vector Business Apps pot face acest lucru. Viziunea noastră este de a antrena cât mai mulți oameni să ajungă la performanță superioară, sustenabilă, într-un timp foarte scurt”, a explicat Iulia Răceanu, într-un interviu pentru MarketingManager.ro.

Abilitățile digitale, critice în gestionarea performanței

“Companiile sunt fericite că, în sfârșit, au reușit să se digitalizeze, folosind instrumente de comunicare, ce existau de cel puțin 10 ani pe piață. Digitalizarea forțată a reușit și mai mult să cimenteze o asociere negativă a utilizatorului final cu tehnologia digitală și asta în contextul în care abilitățile digitale vor deveni critice în gestionarea performanței. A venit timpul să adăugăm o nouă dimensiune modului în care comunicăm cu clienții și consumatorii noștri. Iar Vector Business Apps a lansat un produs nou, Immersive Sales & Marketing (ISM)”, a mai arătat Iulia, referindu-se la perioada pandemiei.

Avantajele noilor produse

Potrivit managerului, folosind tehnologia de ultimă generație (Extended Reality), specialiștii companiei pe care o reprezintă au pus în aplicare, atât pentru companie, cât și pentru colaboratori, scenarii de promovare a produselor/ serviciilor, cu următoarele avantaje:

  • Mobilitate 100%– fără calculator, fără cabluri, fără controlere,
  • Poate fi folosit oriunde și oricând,
  • Scenarii pre-setate, centrate pe un mediu care schimbă complet lumea utilizatorilor și îi plasează într-un timp și spațiu diferit,
  • Experiență interactivă, în mediu controlat,
  • Clientul va înțelege rapid și ușor cum caracteristicile se transformă în avantaje și avantajele în beneficii,
  • Pregătire intensivă, forță de vânzări, colaboratori sau furnizori,
  • Captează atenția 100%.

Video prezentare (2 min): https://youtu.be/_5_lcuqbZsI

Factorul de succes numărul 1, abilitatea de a capta atenția

“Este mai mult ca niciodată necesar să ne reconstruim viziunea și să acționăm rapid. Să venim cu soluții inteligente, să înțelegem rapid că schimbarea are la bază învățarea, dezvoltarea de abilități și capabilități. Mai important este CUM reușim să generăm Performanță Superioară Sustenabilă, în noul context. De fapt, nu este important numai cu cât putem crește performanța, ci, în special, cum. Pentru prima dată în istoria omenirii, avem un instrument care poate capta atenția cu 100%. Pentru că factorul de succes numărul 1 în viața noastră este abilitatea de a capta atenția. Abilitatea companiei de a capta atenția consumatorilor, clienților, colaboratorilor, furnizorilor, talentelor (recrutare) și a resurselor umane existente în companie. Asta face diferența!”, a subliniat managerul.

Tehnologia de ultimă generație: rezultate mai bune, într-un timp mai scurt

Realitatea virtuală este din ce în ce mai prezentă în viețile noastre profesionale și personale, în opinia lui Răceanu, datorită modului practic în care o putem folosi, de la traininguri pentru firme, marketing, până la jocuri video, iar zona de aplicabilitate se mărește, de la o zi la alta: ”VR-ul este un instrument deosebit de util pentru o multitudine de industrii și consumatori finali. Realitatea virtuală ne ajută să ne înțelegem mai bine emoțiile, să creăm, să devenim empatici, să învățăm și ne oferă multe alte modalități, prin care ne putem îmbunătăți viețile în mod social, profesional și personal. În plus, poți folosi în continuare instrumentele pe care le aveai până acum pentru business și să rămâi în același loc, cu aceleași rezultate sau poți să te trezești și să accesezi tehnologia de ultimă generație, pentru a crea rezultate mult mai bune, într-un timp mult mai scurt”.

Despre produsele și serviciile Vector Apps

Grupul de firme Vector Business Apps și Total Capabilities Center oferă servicii de training și consultanță, bazate pe o infrastructură digitală complexă, cu aplicații tip Business Intelligence.

Compania Vector Business Apps a dezvoltat nu numai aplicații, ci și sisteme tip platformă, ce folosesc Virtual Reality (VR) și Extended Reality (XR).

Folosind Ultra Smart Technology, reușesc să acopere arii, precum: Learning & Development, Wellbeing, Self Development, 3D Management, Immersive Collaboration (VR Sales, VR Showroom, VR Marketing, VR & XR meetings).