Kentucky Fried Chicken a utilizat diverse sloganuri făcute celebre de către Marmite, Specsavers și Nike într-o campanie de socializare.

Într-o epocă a igienei stricte și a distanțării sociale, sloganul KFC, „It’s Finger Lickin ‘Good” sună oarecum nepotrivit, așa că echipa de brand a încercat să se distreze și să încerce sloganuri de la alte branduri, precum „Do do do” de la Nike, „Nu ești tu când ești” ți-e foame de la Snickers și Red Bull „ Îți dă aripi”.

Sloganurile au apărut pe canalele sociale KFC, pe panouri și o autoutilitară KFC care circula prin centrul Londrei.

„Întreruperea utilizării iubitului nostru slogan nu a fost ușoară, dar a fost un lucru corect”, a spus Jack Hinchliffe, director de marketing al KFC UK și Irlanda.

„Ne lipsește și abia așteptăm să-l readucem într-o zi, dar între timp, sperăm că pe brand managerii toată țara nu îi deranjează să le împrumutăm sloganurile pentru două – trei zile”.

Sursa