Kia Motors Corp. a luminat cerul din Coreea cu un imens foc de artificii pentru a dezvălui un nou logo și slogan.

O parte din evenimentul de 3 minute, transmis în direct, a fost surprinsă într-un videoclip care a adunat deja peste 100.000 de vizionări doar pe YouTube. Producătorul auto a stabilit un nou record mondial Guinness pentru cele mai multe vehicule aeriene fără pilot (UAV) care lansează artificii simultan.

Noul slogan al mărcii Kia este „Mișcarea care inspiră”. Noul logo prezintă „simetrie, ritm și elemente ascendente care întruchipează încrederea și angajamentul Kia față de clienți”, potrivit producătorului auto.

Logo-ul seamănă cu o semnătură scrisă de mână.

Logo-ul face parte din strategia de afaceri pe termen lung „Plan S” a Kia, anunțată în 2020. Obiectivele includ luarea unei poziții de lider pe piața auto globală. Fac parte din strategie popularizarea vehiculelor electrice și introducerea unei game largi de servicii de mobilitate adaptate pentru a satisface nevoile și gusturile persoanelor fizice și ale piețelor locale.

Detalii despre noua strategie de marcă Kia, inclusiv scopul și filozofia mărcii, precum și aplicarea acestora la viitoarea linie de produse Kia, vor fi anunțate în timpul unui alt flux live YouTube din Coreea, pe 15 ianuarie.

Sursa