Grupul Lego și Universal Music Group (UMG) s-au asociat pentru a lansa Lego Vidiyo, o aplicație de realizare video și produse asociate destinată copiilor cu vârste cuprinse între 7 și 10 ani. Copiii pot să regizeze, să producă, să joace și să partajeze propriile videoclipuri muzicale setate pe piese din catalogul UMG.

Lego Vidiyo le permite copiilor să utilizeze o aplicație împreună cu minifigurinele Lego și piesele Lego „BeatBit” pentru a crea videoclipuri muzicale de 60 de secunde care pot fi tăiate în clipuri mai mici, care pot fi partajate. Cu ajutorul aplicației, copiii pot „aduce la viață” minifigurinele prin tehnologia de realitate augmentată (AR) și pot scana BeatBits pentru a debloca efecte digitale. Produsele Lego Vidiyo vor fi disponibile din 1 martie.

Aplicația ar putea reprezenta o modalitate prin care Lego și UMG pot profita de interesul pentru realizarea de aplicații de social media precum TikTok și Triller, dar într-un mediu sigur pentru copii. Aplicația necesită consimțământul părinților și utilizează anonimatul și moderarea conținutului extern pentru a asigura siguranța copilului. Conținutul care conține informații de identificare personală poate fi stocat în aplicație, dar nu poate fi încărcat în feedul aplicației.

Sursa