Pornind de la ideea că o casă se construiește zi de zi și trebuie ajustată constant la nevoile noastre curente și la relațiile cu cei care ne trec pragul, noua campanie Leroy Merlin transformă ideea de “acasă” într-un spațiu al creșterii și împlinirii personale, pe care îl susține cu o experiență de shopping bazată pe sfaturi reale și utile, alături de prețuri mici zi de zi, pentru a facilita activitățile de renovare pe tot parcursul anului.

Campania „Pentru case fericite” documentează într-o manieră sinceră și cu umor felul în care spațiul în care locuim devine mai bun pe masură ce fiecare membru al familiei devine mai priceput în materie de DIY, mulțumită produselor și a consilierii oferite de Leroy Merlin, dar și unei platforme complete de servicii omnichannel pe care compania le pune la dispoziție pentru ca totul să fie cât mai simplu și ușor de realizat pe cont propriu. Suntem de părere că ceea ce îți place să faci merită făcut din ce în ce mai bine.

Continuarea pe bricoretail.ro.