Nestlé România a raportat o creştere de 3,5% a cifrei de afaceri în 2020. Este un rezultat mulţumitor, bun sau foarte bun, ţinând cont de particularităţile anului?

În România, rezultatele financiare pentru 2020 au fost în concordanță cu cele obținute la nivel global, cu o creștere organică de 3,5% susținută de complexitatea portofoliului de pe piața locală. Acest lucru a permis compensarea evoluției negative a categoriilor din sectorul out-of-home, dar și a investițiilor făcute în 2020 în sprijinul comunității locale – donații în bani, echipamente și alimente, dar și măsuri de sprijinire a partenerilor HoReCa. Anul 2020 a fost un an neobișnuit pentru noi toți, cu provocări de neimaginat atât acasă, cât și la locul de muncă. În ceea ce privește activitatea noastră, provocările au venit din toate domeniile – asigurarea faptului că logistica și distribuția funcționează fără pro­bleme în contextul închiderii frontierelor pentru a putea face față tendinței consumatorilor de a-și face stocuri la începutul pandemiei, asigurarea echipamentului de protecție necesar pentru angajații de pe teren, trecerea la sistemul de lucru de acasă sau adaptat restricțiilor COVID 19 la birou. Am reușit să rămânem agili în fața provocărilor și am reușit să ne continuăm activitatea aproape în totalitate conform planificării inițiale, cu lansări de produse noi și investiții în comunitate, din perspectiva CSR. Printr-o admirabilă solidaritate a tuturor colegilor noștri, a par­tenerilor strategici de retail și a furnizorilor, ne-am adaptat strategia foarte repede și am făcut tot posibilul pentru a construi prac­tici de afaceri durabile și parteneriate puternice. Am reușit să trecem prin aceste momente incre­dibil de dificile doar datorită efortului tuturor celor implicați – profesioniştilor din domeniul sănătății, autorităţilor, comercianţilor și distribuitorilor, angajaților noștri, dar și tuturor oamenilor, care au înțeles necesitatea de a respecta restricțiile și de a se vaccina.

Articolul integral poate fi citit aici