LinkedIn introduce noi funcții pentru Pagini pentru a ajuta companiile să își consolideze comunitățile profesionale și pentru a facilita conexiunea cu angajații, clienții, partenerii și avocații brandurilor.

Tab-ul Compania mea, pentru construirea comunității în cadrul organizației

Administratorii de pagini pot acum să organizeze conținutul organic printr-un nou instrument „Recomandă” și să sugereze articole relevante pentru ca angajații să le redistribuie printr-un nou instrument, „Sugestii de conținut”. De asemenea, LinkedIn a adăugat o nouă funcție Google Analytics pentru a ajuta compania să măsoare acoperirea și impactul programului de advocacy pentru angajați. Mai mult, clienții actuali Elevate pot accesa verificarea angajaților, care va fi disponibilă gratuit pe toate paginile cu mai mult de 10 angajați în lunile următoare.

Cercetările LinkedIn arată că angajații sunt cu 60% mai predispuși să interacționeze cu postări de la colegi față de non-colegi și de 14 ori mai predispuși să distribuie conținutul paginii organizației lor față de conținutul altor mărci. Tab-ul Compania mea face acum ca angajații să partajeze cât mai ușor și să interacționeze cu conținutul companiei lor.

Pagini de Produs, pentru a construi comunități în jurul produselor

În decembrie 2020, LinkedIn a anunțat Product Pages, un spațiu dedicat în care clienții, utilizatorii și experții pot forma o comunitate pentru a-și împărtăși experiențele sau pentru a pune întrebări despre un produs. De atunci, aproape 10.000 de companii au postat peste 12.000 de produse în ecosistemul Product Pages.

Astăzi, Formularele Lead Gen sunt aduse direct pe pagina de produs – gratuit. Atunci când un membru dă click pe unul dintre produsele companiei, informațiile profilului său LinkedIn completează automat un formular în aplicație pe care îl poate trimite instantaneu dacă dorește să afle mai multe despre produs.

Stories pentru Pagini

Lansată anul trecut, LinkedIn Stories este o modalitate ușoară și ușoară de a împărtăși momentele profesionale de zi cu zi cu comunitatea lor.

Stories oferă organizațiilor o modalitate unică de a folosi instrumente de povestire jucăușe și conținut efemer, cum ar fi informații în timp util, conținut din culise, etc pentru a construi conexiuni cu audiența lor și pentru a influența percepția de brand.

La postarea unei Story, se poate utiliza funcția „glisați în sus” pentru a direcționa publicul către o adresă URL de destinație, cum ar fi o pagină de destinație, chiar din cadrul poveștii. Acest lucru este disponibil pentru toate paginile și administratorii paginii, astfel încât orice organizație poate maximiza implicarea și conversia.

Sursa: LinkedIn