LinkedIn caută să ajute utilizatorii să împărtășească mai mult din povestea lor personală și să își maximizeze prezența pe platformă, cu adăugarea unei game de funcții noi pentru profilurile de membri individuali din aplicație.

În primul rând, LinkedIn adaugă o nouă opțiune de copertă video, care va permite utilizatorilor să adauge un videoclip introductiv pe care oamenii îl pot vizualiza când vizitează profilul pe LinkedIn.

În plus, LinkedIn adaugă și un câmp nou, opțional, pronume de gen în partea de sus a profilurilor utilizatorilor, oferind oamenilor mai multe modalități de a-și exprima identitatea. Potrivit LinkedIn, 70% dintre solicitanții de locuri de muncă consideră că este important ca recrutorii să le cunoască pronumele de gen, în timp ce 72% dintre recrutori sunt de acord și cred că acest lucru arată respect.

Și, cel mai important, LinkedIn lansează, de asemenea, un nou „Mod Creator” pentru profiluri, care va permite utilizatorilor să-și prezinte activitatea și implicarea pe platformă într-un mod cu totul nou.

Când noua opțiune „Mod Creator” este activată, utilizatorii vor putea adăuga o selecție de hashtag-uri pentru a indica ce subiecte postează cel mai mult pe platformă, ceea ce va ajuta LinkedIn să le prezinte publicului interesat. Modul Creator va muta, de asemenea, secțiunile „Featured” și „Activity” în partea de sus a profilului pentru a afișa mai vizibil conținutul postate, în timp ce butonul „Connect” se va redenumi „Follow”, pentru a ajuta utilizatorii să construiască audiențe în aplicație.

Modul Creator va pune, de asemenea, un accent mai mare pe transmisiile LinkedIn Live, evidențiind în continuare conținutul distribuit  în aplicație.

Sursa