LinkedIn a avut un parcurs interesant în ultimii ani, transformându-se de la o rețea profesională relativ sobră la un loc mai prietenos și mai deschis, unde oamenii se pot relaxa. Și totuși, a surprins oarecum cu vestea introducerii experienței „Stories”, deși avea, în 2018, o versiune Stories dedicată studenților, numită „Student Voices”.

Cum LinkedIn este văzută ca o rețea foarte profesională și mai puțin distractivă, atractivă pentru persoanele tinere, poate că noua experiență se dorește a fi un format care să atragă și aceasta categorie de vârstă. Pete Davies, Senior Product Director la LinkedIn, explică: „Stories a apărut mai întâi pe Snapchat și alte platforme, ca Instagram și Facebook au adoptat experiența rapid. S-a răspândit repede dintr-un motiv foarte bun: oferă un mod ușor de a distribui o noutate fără să trebuiască să arate perfect sau să fie veșnic atașată profilului tău. Există ceva similar în lumea afacerilor? Aș vrea ca majoritatea interacțiunilor mele pe holuri să fie ușoare și efemere”.

Orice utilizator de LinkedIn trebuie să fie însă de acord că platforma nu e „efemeră și ușoară”, ci mai degrabă focusată pe conversații serioase și profesionale.

Davies mai spune: „Stories poate fi utilizată în context profesional pentru a distribui momente cheie din evenimente, trips and tricks care ne fac să lucrăm mai eficient sau chiar să cerem cuiva să ne prezinte un contact de pe LinkedIn.”

Sursa.