LinkedIn a lansat un nou ghid al diferitelor sale opțiuni de publicitate, care include informații despre dimensiunea imaginii, opțiuni de CTA, cerințe tehnice și multe altele, pentru fiecare tip de reclamă, ajutând la evidențierea modului de maximizare a campaniilor pe platformă.

Ghidul este separat în patru categorii distincte:

Conținut sponsorizat – Anunțuri cu o singură imagine, Anunțuri video, Anunțuri cu carusel
Mesaje sponsorizate – Anunțuri de conversație, Anunțuri de mesaje
Forme de generare de lead-uri
Anunțuri text și dinamice – Anunțuri text, Anunțuri Spotlight, Anunțuri Follower

Este o listă utilă a detaliilor cheie pe care trebuie să le cunoașteți pentru a maximiza performanța campaniei dvs. LinkedIn. Platforma este în creștere: în februarie, Microsoft, proprietarul LinkedIn, a raportat că sesiunile LinkedIn au crescut cu 30% în ultimele trei luni ale anului 2020, în timp ce veniturile totale ale platformei au crescut cu 23% în aceeași perioadă.

Ghidul este disponibil aici.