Dacă am învățat un lucru în timpul crizelor trecute, este că nu mai avem timp să ne blocăm. Într-un mediu dinamic precum cel în care ne aflăm acum, este vital să fim proactivi. Nu putem aștepta și spera că totul va reveni la normal. COVID-19 a afectat toate aspectele legate de modul în care facem afaceri, inclusiv marketingul. În ceea ce privește campaniile actuale și planificate, echipele de marketing se confruntă cu provocări unice în timpul crizei. În acest webcast, se oferă sugestii pentru a menține mașina de marketing în mișcare și a crește notorietatea mărcii în aceste timpuri dificile.

Teme abordate:

  • Ce înseamnă să fii un marketer rezilient și proactiv în timpul timpurilor dificile
  • Cum să evitați abuzul de compasiune și să fiți autentici în marketing
  • Cum să modificați strategiile de marketing pentru a se potrivi climatului actual
  • Cum să vă sprijiniți brandul 

Speakeri:

Jay Manciocchi este Vicepreședinte de marketing, Global Private Markets, la Shareworks – Morgan Stanley. Cu peste un deceniu de experiență în SaaS și un bun cunoscător marketingului, el conduce o echipă de markeri talentați care aduc mesaje cheie Shareworks la viață. Jay a deținut anterior poziții de conducere în cadrul la Intel – IoT Group și Accenture și fost contribuitor pentru mai multe publicații binecunoscute (Forbes, ZDNet etc.).

Robert Birnbach este partener fondator la Curios Ant — o agenție globală de marketing și creație cu birouri în SUA și Marea Britanie. În calitate de fost Global Director – Marketing Photography la Oracle, are peste 20 de ani de experiență creativă. Robert a dezvoltat campanii naționale pentru Pottery Barn, Kinkos, Subway și MTV. Lucrările sale editoriale au apărut în diferite publicații internaționale, inclusiv în Metropolitan Home, Wired și Details Magazine. Robert este coautorul cărții, “Fotografii care vând”, împreună cu Dan Gokin.

Link de înregistrare aici.