Marketingul în sine a devenit o piesă de puzzle indispensabilă pentru orice companie, indiferent de dimensiunea acesteia. Este părerea Loredanei Lavric, Marketing Manager, EcoFinance, exprimată într-un interviu pentru MarketingManager.ro.

 Pasiune din liceu

”Mi-am dorit să fac marketing și advertising, încă dinainte de a termina liceul. Pasiunea a luat forme concrete în momentul în care am continuat școala în Bruxelles, unde am studiat Digital Marketing & Advertising Media, la Vrije Universiteit. Acolo am facut cunoștință pentru prima dată cu plaftormele de promovare paid, cu certificările Google și Facebook BluePrint și cu primele case studies reale, pe care le dezvoltam împreună cu profesorii și colegii mei. Astfel, încet încet, s-a făcut trecerea spre digital marketing – practic, specializarea mea pe această ramură disruptivă de marketing. A urmat un job la o agenție de media din Belgia (viEUws), unde teoria a fost înlocuită de task-uri zilnice – aprofundarea ecosistemelor de marketing la nivel european. Odată cu revenirea în România, a început și aventura mea în peisajul de advertising local. După primii 2 ani de juniorat, într-o agenție de performance, unde am făcut mai mult zona de implementare decât strategie, a urmat pasul decisiv pentru cariera mea, când m-am alăturat echipei Zenith Media, lucrând atât ca media planner, cât și ca digital performance specialist. Având la dispoziție o gamă foarte variată de clienți (de la servicii financiar bancare, la multinaționale FMGC), am putut să-mi dezvolt capacitățile de strateg și marketer full service, în relațiile cu marii clienți”, a povestit Lavric.

Primele aventuri în marketing

”Pot spune cu tărie că Zenith m-a format, acolo am întâlnit cei mai mișto oameni din industrie și de acolo am pornit ușor, dar sigur, către client. Prima aventură de partea cealaltă a baricadei am avut-o la Spark, unde am lansat, pe piața din România, primul proiect de car sharing, cu mașini full electrice, iar apoi am ajuns pe unul din domeniile mele de suflet, serviciile financiare și interacțiunea aproape zilnică cu o gamă variată de profile de end-useri”, a mai relatat managerul.

Pentru Loredana Lavric, marketingul înseamnă ”zâmbet și atmosferă deschisă”: ”Este mult mai ușor să explicăm avantajele serviciilor noastre simplu, dar nu simplist, iar vizualurile folosite în comunicarea de brand să ne ajute să ne explicăm. Provocarea cea mai mare este să poți descrie și explica înțelesul unui anumit tip de serviciu sau produs oricărui tip de consumator. Atunci când serviciile pe care le promovezi sunt atractive, targetarea coerentă și calitatea mesajului fac diferența între o campanie de succes și una mediocră.”

Importanța și rolul marketingului în servicii

În contextul dezvoltării exponențiale a mediului online, Lavric a mai arătat că ”una dintre cele mai importante componente se referă la capabilitățile de măsurare a rezultatelor, prin instrumente de web analytics, care permit rapoarte și analize avansate pentru activitatea online”.

”Umanizarea comunicării din Social Media, cât și simplificarea terminologiei, prin lămuriri clare, sunt esențiale într-o lume cu încă prea mult limbaj de lemn. Adaptarea, personalizarea și customizarea sunt esențiale și sunt punți de legătură între noi și clienții noștri. Mai ales, în cazul IFN-urilor, există o necesitate de a răspunde așteptărilor unei piețe segmentate, prin urmare comunicarea transparentă, rapiditatea și claritatea răspunsurilor, ne ajută să oferim toate informațiile de care clienții noștri au nevoie pentru a lua decizii, fiind deschiși pentru dialog și suport la orice oră. Valorile noastre se bazează pe ideea că omul, ca fiinţă, tinde către o viaţă mai bună şi, de aceea, abordăm relaţia cu fiecare dintre clienţii noştri, într-un mod cât mai personal. Vrem să înţelegem cum putem ajuta cel mai bine persoana aflată în spatele fiecărei cereri. Acordăm șanse egale tuturor și respectăm dreptul la confidențialitate, păstrând datele în deplină securitate. Vrem să fim alături de clienții noștri, de aceea le oferim sfaturi corecte și le venim în ajutor, atunci când întâmpină dificultăți la rambursarea împrumutului. Credem în buna intenție a fiecăruia și răspundem cu aceeași onestitate”, a mai comentat Lavric.

Despre CreditPrime și EcoFinance

EcoFinance (parte din DYNINNO Group) este o instituție financiară nebancară licențiată și reglementată de Banca Națională a României, ce activează pe piața creditelor de consum acordate populației, sub brandul CreditPrime. Acesta acordă credite 100% online persoanelor fizice, produsele fiind, în special, adresate clienților nebancari, care pot accesa mai greu produse bancare, sau, pur și simplu, clienților care preferă confortul de acasă sau de la birou, când accesează produse financiare.

CreditPrime este, de asemenea, și unul dintre principalii jucători de pe piață, din țară. Cel mai popular produs CreditPrime este o linie de credit, emisă pe o perioadă de 24 de luni, în valoare de până la 4.000 lei, cu o dobândă de 0% pentru clienții noi, în prima lună de utilizare. CreditPrime oferă, de asemenea, servicii și asistență constantă, prin intermediul call-center-ului dedicat, la un nivel calitativ ridicat, în materie de suport clienți. Toate informațiile detaliate se găsesc pe www.creditprime.ro.

Creditarea responsabilă este considerată de companie cheia succesului unei relații corecte și reciproc avantajoase cu clienții ei. Încă de la etapa aplicării pentru credit, ajută clientul să își evalueze starea financiară și îi oferă un împrumut adaptat situației lui. Important este ca rambursarea creditului să nu devină o povară pentru clienții lor, de aceea caută soluția optimă pentru fiecare în parte. Serviciul de creditare rapidă CreditPrime este creat pentru cei care nu vor să renunțe la oportunitățile ce apar și știu să folosească avantajele tehnologiilor moderne: internet, smartphone, servicii online instant.