Mădălina Stănescu și-a început cariera la 18 ani, încă din primul an de facultate, dorind să dobândească experiență practică. A schimbat câteva roluri pe parcurs, iar la 23 de ani a început să lucreze la primul său business, un magazin online, 3Pitici.ro, unul dintre cei mai importanți jucători online din segmentul Jucării și produse pentru bebeluși în România. 

În urmă cu 3 ani a lansat agenția Optimized, care îmbină experiența ei de peste 12 ani în marketing online și Ecommerce. Optimized ajută mărci din diverse industrii (cum ar fi Fashion, Apparel, Toys, Food, Gifts, etc) să își dezvolte vânzările online și să își atingă obiectivele de marketing cu ajutorul Google Ads, Facebook Ads și al altor instrumente digitale plătite (PPC).

La Optimized suntem conduși de pasiune. De la clienții cu care colaborăm până la munca pe care o realizăm, vrem să simțim pasiune și entuziasm în fiecare etapă a procesului. Acesta este modul în care lucrăm cel mai eficient și modul în care ne putem livra cele mai bune servicii posibile.

Pe lângă companie, Mădălina este și consultant pentru Google UK și trainer, oferind cursuri de instruire în domeniul marketingului digital.

Optimized a pornit din dorința de a ajuta mediul antrepenorial din România, ne povestește Mădălina: “Mi-am dorit independență și mi-am dorit să ajut într-un mod mediul antreprenorial din România. În același timp, mi-am dorit să construiesc o echipă foarte bine pregătită de specialiști. Cu toții avem experiență de minim 6 ani în PPC, iar mare parte dintre noi am fost înainte și antreprenori ceea ce înseamnă că am însușit acele calități atât de valoroase precum flexibilitatea, răbdarea și dorința de muncă. Pentru noi sky is the limit.

Optimized are în portofoliu afaceri locale, branduri cu tradiție, pentru care lumea digitală a fost una relativ nouă, iar cu ajutor, au reușit să se bucure de oportunitățile aduse de digital.

În prezent, pe plan profesional, Mădălina Stănescu se ocupă de dezvoltarea serviciilor Optimized și de mărirea echipei. “În curând vom avea și o versiune nouă a site-ului, de care sunt foarte încântată. Iar în rolul meu de consultant pentru Google, lucrez la o serie de proiecte extrem de interesante de growth marketing.”

Deși profesional se concentrează pe trei direcții de creștere, Mădălina nu neglijează planul personal și se orientează spre a descoperi noi hobby-uri “de curând învăț să joc tenis de câmp și sunt fascinată de procesul de învățare. Am descoperit și scuba diving în această vară, o activitate pe care îmi doresc să o repet ori de cât ori am ocazia. Îmi doresc și să obțin certificarea PADI Open Water.”

Întrebată despre echilibrul între marketing online și offline, Stănescu pune în evidență nevoia ambelor modalități de promovare “Cred că un business, indiferent că vorbim de unul strict online sau offline, trebuie să gândească marketingul integrat.”

În ceea ce privește dezvoltarea pe partea de digital marketing, intervievata pune în prim plan nevoia de identitate digitală “În primul rând, companiile trebuie să facă primul pas către digital și asta înseamnă un site, prezența în motoare de căutare, social media etc. Apoi, este esențial să aibă în echipa de marketing cel puțin o persoană care să coordoneze partea online și, mai ales, să lucreze cu o agenție specializată”.

Sfatul pe care îl primim vis-a-vis de digital marketing pune în lumină importanța datelor “Cred tare mult că analiza de date este modul în care marketingul va fi de succes în viitor și aș insista asupra investiției către acest aspect.” 

Pe Mădălina Stănescu o puteți găsi pe pagina de LinkedIn, iar mai multe despre Optimized puteți afla accesând https://www.optimized.ro/ .