Golin și Manuela Gogu fac din nou echipă începând din această vară, cu scopul de a face mai puternic produsul creativ al agenției și de a le oferi clienților soluții integrate, cu valențe creative multidisciplinare.

Cu peste 15 ani experiență în comunicare și advertising, Manuela se reîntoarce la prima ei dragoste, Golin, agenția în care și-a început cariera și de unde a făcut pasul către creație, în 2007.

Roxana Dibă, Managing Director Golin:

Ne bucură mult faptul că o avem pe Manuela on board – în primul rând, pentru că vine cu o expertiză strong în domeniu și cu o perspectivă creativă unică, integratoare, care ajută produsul de PR Golin să exploreze și zone laterale, și să livrăm, la final de zi, soluții de comunicare inovatoare clienților noștri. Și-apoi pentru că Manu este un om extrem de pasionat de ceea ce face, vine mereu cu insight-uri on point, pe brief, chiar și atunci când acesta pare imposibil de realizat, și asta inspiră și motivează toți oamenii din jurul ei să fie mai buni, să iasă din zona de confort și să caute soluții în afara ei.

Articolul integral poate fi accesat pe Revista Biz