Fondatorul, dezvoltatorul şi ambasadorul HarmonY way este Marinela Popescu care, după 20 de ani ca membru în echipa de leadership a unor companii de prestigiu, a hotărât să facă o schimbare de direcţie în plan profesional, dezvoltându-şi propriul business – HarmonY way. De-a lungul timpului, a coordonat departamente strategice în mai multe companii, precum Alexandrion Group – unde a ocupat funcția de director de marketing până în luna martie a.c. -, Secom, Niran – LVMH, Diverta, A&D Pharma şi Lagardere Travel Retail România.

HarmonY way, un concept blue ocean, a fost lansat pe piaţa din România începând cu luna iunie, oferind produse de calitate – un mix optim de branduri inovatoare, româneşti şi internațioanale -, naturale şi bio, precum şi experienţe memorabile, în pieţele de sănătate, wellness şi sport. Conceptul a fost implementat în prezent în zona de retail online, urmând a fi dezvoltat și către retailul offline. Ca produse, în magazin regăsim: suplimente alimentare naturale bio și vegane; uleiuri esențiale pentru masaj și aromaterapie; cosmetice, miere, ceaiuri naturale și bio; o gamă extinsă de alimente și băuturi naturale și bio; produse pentru sportivi (aerobic, fitness, sănătate și relaxare). Pe zona de experiențe vom descoperi cursuri de dezvoltare personală, propuneri pentru zona de travel, sport și hobby etc.

Conceptul blue ocean HarmonY way poate fi accesat la www.harmonyway.ro

Articolul integral poate fi accesat pe revista-piata.ro.