Aproape o treime (32%) dintre profesioniștii din marketing ar fi dispuși să accepte o reducere a salariilor dacă ar însemna că ar putea lucra permanent de acasă.

Specialiștii în marketing ar fi dispuși să accepte o reducere de 10% a salariilor pentru a se asigura că pot păstra stilul de viață al muncii de acasă. 27% dintre lucrătorii din birouri din Marea Britanie în ansamblu spun că ar fi dispuși să accepte o reducereîn medie salariile cu 8%.

Doar 8% dintre specialiștii în marketing spun că vor să revină la biroul lor cu normă întreagă. Privind în toate industriile, Gen Z este cel mai interesat de munca la distanță, 39% dorind să lucreze acasă cu normă întreagă, comparativ cu doar 16% din milenii.

Milenialii sunt cei mai dispuși să ia în considerare reducerea salariilor (35%), urmați de cei cu vârsta peste 55 de ani (25%) și cei cu vârsta cuprinsă între 45 și 54 de ani (24%) dacă aceasta a însemnat că reducerea a fost mai mică decât cheltuielile lor obișnuite de călătorie și a existat flexibilitate sporită de la angajatorul lor.

Abilitatea de a echilibra responsabilitățile gospodăriei și familiilor alături de muncă determină jumătate din populația feminină să lucreze de acasă (49%), comparativ cu doar 37% dintre bărbați. În schimb, petrecerea timpului cu familia este un stimulent cheie pentru ca peste o treime dintre bărbați (34%) să lucreze de la distanță comparativ cu 26% dintre femei.

Soursa: Hitachi Capital UK