Există fricțiuni din ce în ce mai mari între echipele de marketing și IT, 84% dintre specialiștii în marketing spunând că doresc ca IT-ul să le înțeleagă mai bine nevoile. Un număr similar (81%) de profesioniști în IT spun același lucru despre marketerii cu care lucrează.

Aproape trei sferturi dintre specialiștii în marketing (71%) recunosc că departamentul de marketing poate fi un obstacol atunci când vine vorba de furnizarea de experiență clienților.

O parte a problemei, afirmt 41% dintre profesioniștii din marketing și IT, este lipsa datelor necesare pentru a oferi clienților conținut personalizat.

Dintre cei care au date pentru a personaliza experiențele clienților, 38% spun că nu oferă ceea ce au nevoie și 36% nu au o viziune clară asupra conținutului pe care să îl personalizeze. Aproape o treime (32%) spun că nu au o strategie de conținut care să permită personalizarea.

Alte informații interesante, în raportul Building Better Experiences, realizat de WundermanThompsonTechnology și Sitecore. Raportul poate fi descărcat de aici.