Construirea unei strategii de succes de implicare a clienților este ca o călătorie. Indiferent dacă doriți să începeți cu pași mici, personalizând numele utilizatorilor în mesajele pe care le trimiteți sau acționați la scară mai mare, utilizând informații contextuale în timp real, furnizate de datele despre locație, progresul este întotdeauna posibil . Nu există însă o abordare standard – care să se potrivească fiecărei mărci. Trebuie să știți unde vă aflați de-a lungul acelei călătorii, unde încercați să mergeți și cum să reuniți datele, tehnologia și munca în echipă pentru a obține o implicare mai mare, o retenție mai puternică și o creștere pe termen lung.

Alăturați-vă Noyiei Polliack, directorul Global CRM & Marketing Growth la Viber și Georgiei Harrison, Director of Customer Success EMEA la Braze, în timp ce explorează modul în care mărcile pot construi cea mai bună strategie de angajare a clienților.

În plus, webinarul va acoperi următoarele subiecte:

  • Cum arată astăzi angajamentul excepțional al clienților într-o serie de industrii
  • Cum a coordonat Viber datele, tehnologia și echipele pentru a conduce retenția și creșterea pe termen lung
  • Un șablon pentru a evalua locul în care marca dvs. se încadrează de-a lungul celor patru etape ale angajamentului cu clienții

Înscrieți-vă la evenimentul din 12 august aici.