MatHaus by Arabesque, brandul de retail al celui mai mare distribuitor de materiale de construcții și finisaje din România, lansează o nouă campanie de imagine, care repoziționează brandul în fața specialiștilor în construcții.

La MatHaus au început lucrările de reabilitare a imaginii celor care muncesc pe șantiere. Pentru că, de-a lungul timpului, imaginea lor a avut de suferit. Și asta fără ca ei să aibă vreun cuvânt de spus, iar termenul de “Dorel” este mai mult o exagerare media întipărită în limbajul popular, precum o legendă.

Campania este centrată pe meșteri/specialiști în construcții, însă MatHaus nu scapă din vedere clientul final și faptul că este un magazin de la care se poate cumpăra orice de către oricine.

Uneori așteptările în raport cu lucrarea finală nu sunt realiste și nu sunt în controlul meșterilor deoarece se face rabat la buget și/sau calitatea materialelor, nu se respectă pașii și nu se includ toate materialelor necesare într-un proiect (unii clienți renunță la hidroizolare), din cauza vremii nefavorabile, (pereții nu se usucă suficient până la aplicarea stratului de vopsea, șapa nu se usucă suficient până la montarea parchetului), deci nu se respectă etapele necesare punerii în operă a materialelor prin forțarea unor deadline-uri scurte și nerealiste.

 

Mai multe detalii despre campanie pe pagina dedicată.

Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii și finisaje din România, deține 28 de centre comerciale în România, dar are operațiuni similare și în Moldova, Ucraina și Bulgaria. Echipa din România numără peste 2.700 de oameni, iar forța logistică este asigurată de peste 1.000 de camioane specializate.

MatHaus by Arabesque, brandul de retail al companiei, are o rețea de 7 magazine în România situate în Pitești, Oradea, București – Vitan, Constanța, Craiova, Galați și Iași.