Mattel a lansat ediția aniversară a jocului său de cărți Uno, marcând ocazia cu un nou logo și sloganul „50 de ani de nebunie”. Producătorul de jucării a dezvăluit, de asemenea, planurile pentru primul Uno Championship Series, un turneu care va acorda 50.000 de dolari celui mai bun jucător Uno în finala ce se va desfășura în luna noiembrie.

Mattel a declarat că Uno va găzdui jocuri pe platforme digitale, inclusiv aplicația mobilă Uno, pe tot parcursul anului, precum și fluxuri live cu fani și parteneri. Walmart este vânzătorul exclusiv al setului de carduri Premium 50th Anniversary. Mattel a introdus, de asemenea, o „serie iconică” cu o punte pentru fiecare din ultimele cinci decenii, o versiune „remix” și o ediție actualizată a Uno Attack.

Aniversarea a 50 de ani de Uno este o ocazie specială, dar, în același timp, coincide cu creșterea vânzărilor de jocuri de societate, pe măsură ce oamenii petrec mai mult timp acasă în timpul pandemiei.

Uno a fost brandul cel mai bine vândut din categoria jocuri și puzzle-uri în primele nouă luni ale anului trecut, în SUA, potrivit cercetărilor NPD Group citate de Mattel.

Sursa