McDonald’s plănuiește să investească aproximativ 100 milioane USD în marketing în SUA și va investi o sumă similară în unele din piețele cele mai mari la nivel internațional, ca parte a unui pachet de strategii menit să ajute francizele să își revină după pandemie.

Într-un video adresat angajaților și francizaților, Chris Kempczinski, CEO, a afirmat că obiectivul este să accelereze recuperarea, să revină pe creștere și să mențină avantajele competitive care au jucat un rol atât de important în succesul McDonald’s.

Suplimentar investițiilor de marketing, McDonald’s plănuiește să ajute operatorii cei mai greu loviți de carantina care a durat peste două luni în multe țări. Sursele spun ca este vorba de „un număr mic” de francize.

De asemenea, compania va acționa în functie de specificul fiecărei piețe. De exemplu, va reduce chiria pentru restaurantele care lucrează doar cu servicii de livrare, în special în afara SUA, unde drive-in-urile nu sunt atât de populare.

McDonald’s și alte rețele de fast-food din SUA și-au revenit spectaculor în ultimele săptămâni, datorită popularității drive-in-urilor. Multe din aceste rețele cred că au oportunitatea să crească pe fondul economiei slabe și a consumatorilor întorcându-se mai greu în locații – cu toate că unele rețele fac pași pentru a deschide restaurantele.

Articolul integral, în limba engleză, aici.