Din aceste zile, agenții de publicitate pot vedea sugestii de reclame ce pot fi aplicate automat în fila Recomandări. Sugestiile Microsoft Advertising (Advertising pe Bing) vor fi similare cu sugestiile de reclame auto Google, cunoscute inițial ca „Reclame adăugate de AdWords”, lansate în 2017.

Microsoft afirmă că redactarea reclamelor poate fi complexă și necesită mult timp. Obiectivul său este aplicarea automată a sugestiilor de reclame pentru a spori performanța și pentru a economisi timp pentru agenții de publicitate.

Datele interne ale Microsoft indică faptul că grupurile cu mai mult de o reclamă pot înregistra cu până la 15% mai multe clickuri decât cele cu o singură reclamă. Sugestiile Microsoft de aplicare automată îi vor ajuta pe agenții de publicitate să identifice grupurile de reclame care par să aibă cel mai mare potențial de performanță și să creeze automat noi reclame în cadrul acelor grupuri.

Agenții de publicitate pot alege să renunțe la aceste setări.

Modul în care Microsoft Advertising generează sugestii de copiere a reclamelor

Când Microsoft Advertising identifică un grup de reclame care ar putea fi îmbunătățit cu reclame suplimentare, acesta creează reclame sugerate.

Microsoft va baza sugestiile de reclame pe variații ale reclame actuale, extensiilor , landing pages, direcționare și alt conținut relevant.

Agenții de publicitate care au fost înscriși în Microsoft Advertising vor continua să primească noi sugestii de reclame, atâta timp cât Microsoft vede oportunități de a îmbunătăți performanța, dar vor primi doar maximum 50 de sugestii de reclame simultan.

Gestionarea aplicațiilor automate Microsoft Advertising Suggestions

Sugestiile de reclame vor fi disponibile pentru examinare în categoria reclame și extensii din pagina Recomandări. Agenții de publicitate le pot aplica, edita sau renunța, similar cu alte recomandări.

Agenții de publicitate care sunt înscriși vor primi, de asemenea, notificări prin e-mail cu privire la sugestiile de reclame disponibile pentru examinare.

Orice sugestie publicitară marcată ca aplicare automată va începe să fie difuzată automat după 14 zile dacă nu se iau măsuri, deci va fi important pentru agenții de publicitate să urmărească cu atenție aceste mesaje.

Agenții de publicitate care au renunțat la sugestii pentru aplicarea automată pot vedea în continuare sugestii de reclame în pagina Recomandări, dar ar trebui să fie aplicate manual.

Sursa