Microsoft este în fruntea unei liste cu cele mai atente 100 de branduri din lume, care se bazează pe cât de responsive sunt acestea față de nevoile, stările de spirit și cultura oamenilor, fiind totodată mai etice, mai durabile și mai pregătite să ia atitudine în problemele morale.

Gigantul tehnologic a obținut un scor ridicat datorită Microsoft Teams, care a permis oamenilor să lucreze de la distanță pe tot parcursul pandemiei, precum și datorită faptului că tehnologia sa a fost utilizată pentru a ajuta oamenii din prima linie să cerceteze Covid. De asemenea, a donat 1,9 miliarde de dolari către organizații non-profit, aproape 4 miliarde de dolari către firme diverse și și-a redus amprenta de carbon a furnizorului cu 21 de milioane de tone metrice de CO2e.

Headspace s-a clasat pe locul al doilea, pentru concentrarea pe îmbunătățirea sănătății prin meditație și atenție, urmată de YouTube, pentru utilizarea povestirilor pentru a educa oamenii cu privire la sustenabilitate, Pfizer pentru vaccinul Covid, Google pentru utilizarea tehnologiei pentru a ajuta oamenii să facă mai mult pentru planetă și Netflix pentru contribuția sa la cultură și diversitate.

La celălalt capăt al topului, Twitter și Facebook au obținut un scor slab în ceea ce privește performanța morală.

Sursa