Mobexpert demarează o campanie emoțională de brand prin care dorește să îi inspire pe consumatorii săi să își transforme casele în locuri de descoperire, creștere și conexiune cu cei dragi. Sub titlul “Casa Visată“, campania semnată de Tuio, este prezentă pe TV, radio, OOH și în mediul digital.

Conceptul creativ pornește de la insight-ul că preferințele consumatorului și ideea casei de vis se formează încă din copilărie. Pentru mulți, joaca “de-a casa” reprezintă începutul unui exercițiu prin care ei își creează un spațiu al lor, un “acasă“. Mobexpert este parte din casele românilor de aproape 30 de ani și înțelege cel mai bine evoluția nevoilor și preferințelor consumatorului.

“Cu ocazia acestui brief am demonstrat capabilitățile agenției în construirea unei importante campanii integrate. Este vorba de prima campanie de brand comunicată de Mobexpert în ultimii ani, care de data aceasta trebuie să funcționeze nu numai în mediile tradiționale, dar și în digital. Ne bucurăm că am văzut deschidere din partea brandului.”, a declarat Ludwig Petre, Managing Director Tuio.

“Am apreciat ideile celor de la Tuio și cred că cel mai mult ne-a plăcut îndrăzneala cu care au venit către noi pentru brandul Mobexpert, atât la nivel de concept cât și pentru extensiile campaniei propuse dincolo de ATL. Suntem bucuroși să putem aduce clienților noștri emoția caselor pe care le visau în copilărie, dar și posibilitatea să-și vadă visele împlinite cu ajutorul Mobexpert.”, a declarat Adelina Badea, Director Executiv Mobexpert.

În digital, campania explorează ideea creativă și mai în profunzime. Prima acțiune constă într-o activare tip concurs, prin care consumatorii sunt invitați la un exercițiu de imaginație: să descrie casele lor de vis așa cum și le închipuiau în copilărie. Cu ajutorul aplicației dedicate, userii pot crea povești personalizate pe care mai apoi să le publice sub forma unor story-uri pe Instagram.

Campania de comunicare Mobexpert din 2021 a venit să reîntărească poziția brandului Mobexpert în mintea consumatorilor săi, dar și să-l prezinte într-o lumină fresh, actuală și modernă.

Grupul Mobexpert a fost înfiinţat în 1993 şi este o companie 100% românească, deţinută de antreprenorul Dan Șucu. Astăzi, este liderul pieţei româneşti de mobilier şi decoraţiuni, prin cele două mărci ale sale: Mobexpert – hipermagazine şi magazine de mobilier pentru casă şi decoraţiuni, şi Mobexpert Office – mobilier pentru birou şi colectivităţi. Reţeaua regională a Mobexpert numără, în prezent, peste 26 de hipermagazine şi magazine. Ȋn România, reţeaua cuprinde hipermagazine în Bucureşti, Braşov, Suceava, Piteşti, Sibiu, Iaşi, Oradea, Constanța, Timișoara și Cluj și alte peste 13 de magazine de mai mici dimensiuni. Grupul Mobexpert are 2.300 de angajaţi şi o cifră de afaceri anuală de aproximativ 230 milioane euro. Grupul Mobexpert deţine, de asemenea, opt fabrici de mobilă care produc pentru piaţa românească şi pentru export. Grupul Mobexpert include și 5 magazine Mobexpert Outlet dedicate ofertelor speciale, situate în Bucureşti (in zonele Pipera, Pantelimon, Militari), Suceava și Constanța și 1 magazin online.