Până în anul 2022, se estimează că influencerii vor fi o industrie de 15 miliarde de dolari.

Cei mai mulți ar putea crede că cei care conduc această piață emergentă sunt vedete. Influenceri precum Kim Kardashian, Ariana Grande sau Dwayne „The Rock” Johnson, care câștigă sute de mii de dolari dintr-o singură aprobare de produs pe Instagram. Da, această ipoteză este în mare parte adevărată.

Dar știți cine conduce cu adevărat industria atât în rate de profit, cât și în influență? Vedetele de zi cu zi ale rețelelor sociale – nano influencerii.

Nano influencerii reprezintă partea leului din marketingul pe social media. Nu, nu influencerii cu 500.000 de followeri sau chiar 1 milion, ci cei cu 5.000 de followeri sau poate chiar doar o mie. Sunteți surprins? Ei bine, cifrele o demonstrează.

Echipa de la Planoly a realizat recent un infografic despre nano-influenceri și potențialele beneficii ale acestei forme de marketing, cu toate argumentele care demonstrează ideile de mai sus.

Credit: Planoly