• Neutrogena a lansat prima campanie TikTok. Dezvoltat împreună cu agenția Movers + Shakers, campania „SkinU” adoptă o abordare educativă, care combate miturile îngrijirii pielii și va rula pe canalul TikTok până la sfârșitul anului.

• După lansarea unui studio de conținut în luna aprilie, Neutrogena extinde acoperirea efortului TikTok prin colaborarea cu muzicienii Chloe x Halle – numiți ambasadori ai mărcii în martie -, precum și influencerii Amy Chang și China McClain.

La doar câteva luni după deschiderea unui studio dedicat producției de content care abordează informații despre skincare, Neutrogena face următorul pas și se lansează pe TikTok, pentru a putea ajunge la un public mai larg. Campania SkinU permite brandului să împărtășească spectatorilor informații distractive și educative. Lansarea pe o platformă de masă ca TikTok va ajuta brandul să ajungă la public potențial mai mare, extins în continuare prin colaborarea cu creatori de conținut, vedete și influenceri.

Neutrogena s-a concentrat mult timp asupra sănătății pielii, lansând un scurt documentar „In the Sun” în luna aprilie pentru a prezenta efectele pe termen lung ale expunerii la soare, iar în 2020, a modificat un instrument bazat pe inteligență artificială care scanează fețele utilizatorilor și oferă îngrijire personalizată a pielii și sfaturi.

SkinU urmărește aceleași obiective legate de îngrijirea pielii promovând conținut tip dialog între oamenii de știință Neutrogena și fani selectați, abordând subiecte legate de tonurile și tipurile pielii, ingredientele produselor și miturile de îngrijire a pielii populare în online.

TikTok a democratizat într-adevăr informațiile despre îngrijirea pielii, totuși există încă o mulțime de dezinformări găsite online. Am creat„ SkinU ” Neutrogena ca parte a noii noastre platforme For People with Skin” declară Lee Meyers, directorul principal de marketing al Neutrogena.Conectăm Gen Z cu oamenii de știință, oferind informațiile de care au nevoie pentru a distinge faptele de ficțiune”.

Agenția Movers + Shakers a fost cea care s-a ocupat de prima campanie TikTok Neutrogena. Agenția este specializată în conținutul și strategia TikTok și a lucrat cubranduri precum E.l.f. Cosmetics și Warner Bros.