Next își intensifică investiția în marketing după ce a făcut o economie de 21 milioane de lire sterline, reducând cheltuielile în timpul carantinei. În încercarea de a face față cererii crescânde și pentru a sprijini lanțul de aprovizionare, retailerul a oprit marketingul digital, a renunțat la tipărirea de cataloage și și-a redus investiția în fotografii.

De atunci Next a relansat marketingul și se așteaptă ca cheltuielile să revină la niveluri normale în a doua jumătate a anului, pe măsură ce brandul se luptă să recupereze după criza Covid-19.

Vânzările la preț integral au scăzut cu 33% față de anul trecut, în timp ce vânzările totale ale grupului au scăzut cu 34%, până la 1.356,8 milioane de lire sterline. Vânzările online totale au avut rezultate mult mai bune (în scădere cu 14%, până la 862,6 milioane de lire sterline) decât vânzările cu amănuntul în magazin (în scădere cu 61%, până la 344,6 milioane de lire sterline). Înainte de blocaj, online-ul reprezenta deja peste 50% din vânzări, ceea ce susține decizia companiei de a închide 13 magazine în acest an.

Criza a determinat retailerul să se concentreze pe dezvoltarea de noi proiecte generatoare de venituri. Unul dintre acestea este noul serviciu Total Platform, care găzduiește site-ul, call center-ul, distribuția și sistemul de retail pentru alte branduri. Primul partener în această direcție este Childsplay Clothing – un brand de îmbrăcăminte de lux pentru copii.

Alte proiecte pentru a doua jumătate a anului sunt vânzarea de produse Victorias Secret și Pink, sub licență, în UK și Irlanda.

În sectorul de frumusețe, Next a adăugat 43 de branduri în stocul său online, precum Tom Ford și Liz Earle; în acest sector, vânzările au crescut cu 19% în prima parte a anului.

Articolul integral aici.