Pe măsură ce marketingul și publicitatea încep să revină, brandurile trebuie să fie smart cu privire la strategiile și tactica lor pentru a ajunge la audiențe ale căror obiceiuri și preferințe s-au schimbat. Nu mai există o abordare unică pentru toate firmele care doresc să activeze consumatorii.

Raportul anual de marketing Nielsen din acest an oferă brandurilor – mari și mici – din diferite sectoare ale economiei strategii inteligente de marketing și publicitate pentru a face față presiunii crescânde de obținere a rentabilității pe investiție.

Idei principale incluse:
• Continuați marketingul și realocați mixul: optimizați la maximum bugetele de marketing și interacționați cu noi grupuri de consumatori.
• Concentrați-vă pe călătoria de la capăt la capăt: regândiți strategiile omnicanal și valorificați oportunitățile în CTV și adresabile.
• Utilizați atât măsurarea holistică, cât și pe cea granulară: încorporați date primare completate de date secundare și terțe.

Raportul, în limba engleză, este disponibil pentru descărcare aici.