Pe măsură ce piețele  devin din ce în ce mai digitale, nu doar în ceea ce privește obiceiurile de consum media, ci chiar și traseul realizat de consumatori în achiziția produselor, brandurile își revizuiesc modelele de afaceri și strategiile de marketing. Brandul principal de îmbrăcăminte sportivă Nike a lansat o  aplicație prin care va oferi utilizatorilor din Singapore, Thailanda, Filipine, Malaezia, India, Taiwan și Vietnam acces personalizat la lumea Nike.

Aplicația Nike reprezintă cea mai recentă investiție în valorificarea acestei oportunități de creștere în Asia de Sud-Est și India și va ajuta la stabilirea unor relații one-to-one semnificativă pentru a servi membrii mai bine ca niciodată”, spune Xia Ding, vicepreședinte Nike – Asia Pacific și America Latină.

Recunoscând că așteptările și comportamentul consumatorilor s-au schimbat fundamental, în mare parte determinate de dorința de a avea acces direct și online la ofertele brandului, lansarea aplicației Nike marchează un pas important în evoluția digitală a Nike în Asia de Sud-Est și India, spune Xia Ding.

Aplicația Nike este acum disponibilă în Singapore, Thailanda, Filipine, Malaezia, India, Taiwan, Vietnam și Indonezia. Regiunea reprezintă 30% din totalul descărcărilor globale. Campania pentru aplicații a fost prezentată pe platformele și canalele sociale deținute de Nike, în magazin și amplificată prin vocile cheie ale sportivilor ambasadori de brand.

Aplicația este mai mult decât o aplicație comercializată, informează Ding. „Inspiră, permite și echipează oamenii să se miște și să facă din sport un obicei zilnic și servește ca parte integrantă a extinderii ecosistemului nostru digital.” Mai mult decât o simplă experiență de cumpărături, aplicația include acces la îndrumare sportivă și de stil, experiențe și evenimente unice, comunitate, povești și conținut inspirațional.

Cu această lansare, Nike speră să stabilească relații one-to-one semnificative pentru a servi membrii printr-un hub digital, unde vor primi recomandări de produse pe baza a ceea ce urmăresc și apreciază.