Beiersdorf, compania deținătoare a brandului Nivea, se pregătește să lanseze un site DTC (direct către consumator), în acest an, pentru a valorifica accelerarea comerțului electronic determinată de pandemia Covid-19.

Grupul, care deține, de asemenea, mărci precum Eucerin și Coppertone, a cunoscut o creștere extinsă a vânzărilor online în timpul pandemiei, a declarat directorul de marketing Beiersdorf pentru Europa de Nord, Patrick Albrecht.

Magazinul online cross-brand planificat ar oferi, inițial cel puțin, vânzări DTC simple ale mărcilor Beiersdorf, mai degrabă decât orice alte oferte de abonament mai complexe. „Abonamentul ar putea veni într-o etapă ulterioară, vrem doar să îl punem în funcțiune. Există o cantitate masivă de logistică în fundal ”, spune Albrecht.

El explică că schimbarea comportamentului consumatorului declanșată de criza coronavirusului a condus deja la eliminiarea, de către Beiersdorf, a unei mari părți din cheltuielile sale publicitare pentru televiziune și out-of-home.

Mesaje cu un scop nou
Pe lângă pregătirea noului site, Nivea a dezvăluit noua sa campanie „Care For Human Touch”. Campania se bazează pe noile cercetări care au studiat 11.000 de persoane din 11 țări cu privire la importanța atingerii umane pentru sănătatea lor fizică și mentală.

Campania caută să evidențieze pericolele singurătății în timpul pandemiei. Aproape jumătate dintre cei chestionați au declarat că izolarea cauzată de Covid-19 i-a făcut să se simtă mai singuri decât oricând. Campania este susținută de un nou scop de brand pentru Nivea – „Îngrijirea atingerii umane pentru a inspira unirea”. Până în 2025, brandul s-a angajat să sprijine sănătatea și bunăstarea a peste 150.000 de persoane prin proiecte skin-touch, susținute de o investiție de 20 de milioane de euro.

„Nivea, ca brand, a fost întotdeauna despre atingerea umană și importanța pielii. Avem un astfel de scop de peste 100 de ani ”, spune Albrecht.

Nivea s-a confruntat cu conceptul de lansare a unei campanii axate pe atingere, o activitate de care mulți consumatori sunt împiedicați să se bucure în contextul restricțiilor actuale, dar au decis că este momentul potrivit pentru mesaj.

Sursa