”Misiunea noastră este de a provoca modurile convenționale de gândire, de a crea soluții inovatoare de izolare, care să  influențeze stilul de viață și care să construiască un  viitor mai bun, având grijă de oamenii care realizează și folosesc aceste soluții, precum și de lumea de care depindem cu toții.” Aceasta este prezentarea pe care Oana Bădescu, Marketing Manager, Knauf Insulation, o face companiei pe care o reprezintă, în debutul interviului acordat MarketingManager.ro. Knauf Insulation se numără printre cei mai mari producători din lume de soluții pentru izolație.

”Pentru că suntem o companie bazată pe principiul unei familii, care pune în prim-plan nevoile membrilor familiei, angajați și clienți în acest caz, nu am făcut excepție nici în această perioadă. Ne-am adaptat rapid și ne-am dat seama că această perioadă este despre a avea  grijă de ceea ce este cu adevărat important pentru noi toți, familiile noastre, afacerile noastre și oportunitățile pe care le creăm împreună. A fost nevoie să luăm decizii rapide și ne-am dat seama că cele mai bune decizii le putem lua doar împreună cu partenerii noștri, oferindu-le suportul de care au nevoie, atât lor, cât și clienților lor”, a arătat Bădescu.

Educarea beneficiarilor, prioritară

Potrivit managerului, compania și-a îndreptat atenția mai mult în ultimii ani înspre educarea beneficiarilor, nu atât în privința produselor în sine, cât mai ales înspre beneficiile oferite de o izolare corectă a construcțiilor rezidențiale și non-rezidențiale: ”Ne dorim să generăm schimbarea către soluții mai inteligente de izolare, pentru construcții eficiente din punct de vedere energetic. Acest lucru se poate realiza doar printr-un echilibru perfect între mediul online și offline. Este evident că mediul online este pe un trend ascendent, însă, deocamdată, în sectorul construcțiilor, este important să fii prezent în planul 3D, adică să fii prezent pe șantier, să interacționezi cu cei care cumpără și montează produsele tale, ca să poți înțelege cum sunt utilizate  produsele tale și ce poți face să le îmbunătățești.”

Soluții pentru orice nevoi

Potrivit Oanei Bădescu, Knauf Insulation și-a propus să contribuie la educarea pieței, pentru ca luarea deciziilor în ceea ce privește termoizolarea să fie în cunoștință de cauză, iar informațiile actualizate despre produsele și soluțiile oferite să poată răspunde oricăror nevoi ale beneficiarului, fie că este vorba despre arhitect, proiectant, distribuitor, investitor sau beneficiar final.

”Avem mai multe proiecte în derulare, unul dintre ele, foarte diferit de profilurile pe care le regăsim în mediul online. Este vorba despre www.mansarda-mea.ro. Proiectul reunește opinia profesională a mai multor companii, fiecare dintre ele fiind lider în diferitele segmente ale industriei construcțiilor, fiecare dintre ele oferind proprietarilor de mansarde cele mai bune produse și detalii specifice. Astfel, vorbim de o platformă în care utilizatorul final poate obține informații complete despre toate produsele necesare pentru transformarea mansardei”, a explicat Bădescu.

Beneficiile vatei minerale cu tehnologia ECOSE®

”Credem că vata minerală trebuie să fie pe placul celor care o utilizează cel mai mult!” este headline-ul campaniei de comunicare pe care compania a lansat-o în vara acestui an, axată pe comunicarea beneficiilor vatei minerale cu tehnologia ECOSE®. Printre beneficii se numără faptul că produsele din vată minerală Knauf Insulation, obţinute cu Tehnologia ECOSE®, nu au aspectul şi nici textura similare altor tipuri de izolaţii, pentru că acest sistem a rezultat în urma a cinci ani de cercetare intensivă.

”Vata minerală naturală Knauf Insulation este fabricată din materii prime naturale şi/sau reciclate, îmbinate cu ajutorul acestei tehnologii pe bază de materii biologice, fără adaos de formaldehidă, fenoli, acrili şi de coloranţi artificiali, decoloranţi sau vopsea Nuanţa maro NATURALĂ, indică un nivel superior de sustenabilitate, este mult mai uşor de manipulat, mai fină, mai puţin prăfoasă, are miros neutru şi este uşor de tăiat. Odată cu nuanţa maronie, naturală, vata minerală este mult mai plăcută la atingere, păstrând aceleaşi performanţe superioare, pe care le regăsim şi la vata minerală tradiţională: izolare termică şi fonică ridicată, aceeaşi clasă de protecţie la incendiu”, a explicat managerul.

Utilizarea materialelor ecologice, notă aparte

În opinia Oanei Bădescu, viitorul locuințelor ne va oferi, cu siguranță, spații de locuit mai verzi, mai  confortabile, cu tehnologii eficiente din punct de vedere energetic, concepute pentru a ne face viața mai ușoară și mai sănătoasă:  ”Și izolația caselor va reprezenta o caracteristică tot mai căutată pentru locuințe, care va aduce economii și confort sporit proprietarilor. Ceea ce face special acest nou tip de izolație este utilizarea materialelor ecologice.”

Premiu pentru izolarea casei

Aplicarea pentru programul „Casa Eficientă Energetic” a început pe 15 septembrie, iar, prin înscrierea la acest program de finanțare, se poate recupera până la 60% din costurile necesare renovării https://www.knaufinsulation.ro/blog/o-casa-izolata-este-o-casa-premiata.

Despre Knauf Insulation

Prezent din 2008 în România, Knauf Insulation s-a poziționat strategic, oferind soluții de izolare pentru toate tipurile de aplicații, cum ar fi mansarde, partiții interioare, pereți exteriori (termosistem) și fațade ventilate, dar și izolații tehnice și de design (Heraklith). Portofoliul de vată minerală include o tehnologie inovatoare, ECOSE® Technology, care folosește un liant fără formaldehidă adăugată, fabricat din materiale organice regenerabile, nu din produse chimice pe bază de petrol. Astfel, produsele Knauf Insulation sunt mai plăcute la atingere, produc mai puțin praf, au miros neutru și sunt prietenoase cu mediul.