După opt ani în calitate de Președinte al Romanian Advertising Council (RAC), Oana Cociașu, devine și membru în Comitetul Executiv al ICAS (The International Council of Advertising Self-Regulation), organismul international pentru auto-reglementarea industriei de publicitate.

ICAS a ales noul Comitet Executiv în 7 mai 2021, iar Oana Cociașu, Managing Partner MedicOne, reprezintă România pentru prima oară în cadrul boardului organizației mondiale, fiind propusă și aleasă în unanimitate de voturi.

Sunt onorată să fac parte dintr-un nucleu de profesioniști care sunt motorul unei organizații cu o misiune puternică la nivel global – aceea de a asigura un cadru legal, onest și decent în comunicarea comercială, implicit în cea destinată sănătății. Totodată, mă bucură faptul că România obține vizibilitate în cadrul ICAS, dar și la nivel global, în tot ceea ce înseamnă auto-reglementare a publicității, conturarea de bune practici pentru ca industria să rămână fair-play și găsirea de soluții pentru noile provocări care apar odată cu evoluția tehnologiei și a comportamentului consumatorilor, cu atât mai mult într-un domeniu atât de sensibil cum este cel al comunicării pentru sănătate”, a spus Oana Cociașu, Președinte RAC și Managing Partner Medic One.

Oana Cociașu va face parte din Comitetul Executiv al ICAS alături de reprezentanți ai World Federation of Advertisers și alți top executives în cadrul unor organisme de auto-reglementare din US, UK, Australia, America de Sud, Italia, Spania și Franța.

Lansată ca organizație independentă în octombrie 2016, ICAS este o platformă globală care promovează publicitatea responsabilă prin auto-reglementare eficientă a comunicării comerciale, cu ajutorul Codurilor de Bune Practici. ICAS reunește o rețea de organizații de auto-reglementare din Africa, Asia-Pacific, Europa, America de Nord și de Sud, Australia, precum și asociații globale care reprezintă industria publicitară (World Federation of Advertisers, IAA – International Advertising Association, European Advertising Standards Alliance, European Publishers Council, World Out of Home Organization) și experți în publicitate globală și legislație de marketing (Global Advertising Lawyers Alliance).