În perioada de pandemie, produsele naturiste și suplimentele alimentare au devenit tot mai populare în rândul românilor care s-au arătat din ce în ce mai interesați de un stil de viață sănătos.

De la începutul pandemiei de COVID-19, interesul pentru viață sănătoasă și prevenție a devenit prioritar pentru majoritatea românilor. Alimentația sănătoasă, produsele ecologice, remediile naturiste și un mod de viață mai precaut au determinat implicit o creștere a vânzărilor de produse naturiste și suplimente alimentare în România, potrivit Esteto.ro, unul dintre cele mai importante magazine online pentru femei, cu prezență regională, în România, Ungaria și Bulgaria.

În perioada de lockdown, vânzările de produse naturiste și suplimente alimentare au crescut exponențial în online, pe fondul restricțiilor impuse în magazinele fizice unde acestea sunt comercializate în mod tradițional – magazine de tip plafar, farmacii etc. Cu o experiență de achiziție seamless în ecommerce, în acea perioadă, mulți dintre clienți au continuat să cumpere din magazinele online și după ce comerțul tradițional a fost redeschis, astfel că piața de produse naturiste online a intrat pe un trend ascendent care va accelera în perioada următoare, odată cu adopția curentului <<alimentaţia ca medicament>> în rândul românilor”, spune Octavian Jomir, CEO Esteto.ro.

În prezent, 10% din comenzile plasate pe mall-ul online pentru femei Esteto.ro includ produse naturiste și organice și suplimente alimentare. În topul vânzărilor din categorie se află remediile naturiste, suplimentele alimentare și produsele pentru slăbire și modelare.

O categorie tot mai importantă de clienți este reprezentantă de românii interesați de un stil de viață sănătos, pe care îl pot susține și prin alimentație și alte tipuri de produse provenite din surse sigure, de aceea aleg produse naturale fără aditivi, coloranți sau conservanți.

Observăm o tendință în rândul unei anumite categorii de clienți, precum reprezentanții generațiilor Mileniară și Z care, influențați de contextul sanitar actual, au devenit mai conștienți și sunt preocupați de impactul asupra organismului propriu și a mediului pe care îl generează prin rutinele lor zilnice”, mai spune Octavian Jomir.