Gucci Beauty își promovează parfumul Bloom Profumo di Fiori cu o experiență de realitate augmentată (AR) care invită utilizatorii aplicației de mesagerie foto Snapchat să pășească într-o „grădină a viselor” virtuală.

După ce au trecut printr-o „lentilă portal” în aplicație, utilizatorii Snapchat pot căuta prin grădina AR pentru a găsi toate cele cinci parfumuri Bloom într-un labirint de tufișuri, flori și praf de aur. Călătorind de-a lungul cărărilor spinoase, al fântânilor curgătoare și al dușurilor de petale de trandafir, vizitatorii grădinii virtuale pot debloca comori ascunse.

Experiența, disponibilă pentru o perioadă limitată de timp în caruselul Snapchat care prezintă o selecție de lentile AR, îi determină pe utilizatori să viziteze site-ul Gucci de unde pot achiziționa direct parfumurile Gucci Bloom.

Experiența AR a brandului de lux pentru Bloom marchează a doua oară când sponsorizează o lentilă de portal pe Snapchat, semn că eforturile Gucci în aplicație ar putea avea rezultate. În timpul sărbătorilor de anul trecut, Gucci a sponsorizat primul obiectiv de lux al portalului de modă, oferindu-le utilizatorilor Snapchat iluzia de a păși printr-o ușă generată de computer pentru a vizita o insulă tropicală psihedelică care arăta genți virtuale și accesorii Gucci. Gucci nu a fost singurul care a sponsorizat o lentilă de portal, lanțul de magazine Grand Kohl și retailerul de jucării Toys ‘R’ Us au cerut, de asemenea, utilizatorilor Snapchat să exploreze magazinele virtuale cu cele mai recente articole.

Gucci a îmbrățișat tehnologia AR Snapchat în diferite moduri pentru a se conecta cu consumatorii mai tineri. Vara trecută, Gucci a fost primul sponsor al unei sesiuni virtuale de probat pantofi în aplicație. Utilizatorii de telefonie mobilă au putut vizualiza versiuni digitale ale încălțămintei suprapuse pe picioare înainte de a da click pe butonul „Cumpărați acum” pentru a le cumpăra.

Demonstrațiile de produse  sunt considerate una dintre cele mai promițătoare aplicații pentru tehnologia AR, oferind specialiștilor în marketing o modalitate de a oferi consumatorilor o experiență captivantă. Înainte de pandemie, se preconiza că retailerii vor cheltui 1,5 miliarde de dolari anul acesta pe AR și realitate virtuală (VR) pentru a îmbunătăți experiența clienților.

Sursa