41% dintre specialiștii în marketing afirmă că activarea mass-media digitală va fi zona cea mai afectată din cauza creșterii restricțiilor legate de confidențialitatea datelor, conform Raportului Merkle de angajament al clienților în 2021. În plus, este de așteptat ca analiticele web (39%), măsurarea mediilor digitale (35%) și activarea marketingului direct (35%) să fie, de asemenea, afectate.

Având în vedere acest lucru, 52% dintre respondenți au declarat că organizațiile lor au acordat prioritate experiențelor digitale și / sau strategiilor cu scopul de a colecta mai multe date primare. În general, colectarea și stocarea datelor primare în următoarele șase până la 12 luni este o prioritate ridicată (58%) sau chiar cea mai mare (30%) în rândul specialiștilor în marketing.

În timp ce datele primare se află în fruntea agendei pentru specialiștii în marketing în 2021, raportul subliniază, de asemenea, necesitatea ca specialiștii în marketing să sporească achiziția din sursă „zero”, adică datele „intenționat și proactiv” partajate de consumatori cu o companie, și date de la terțe părți, care sunt partajate de companiile partenere, alianțe și consorții.

Articolul integral, în limba engleză, aici.