• Întrucât consumatorii și comercianții din retail se pregătesc pentru sărbători, un nou sondaj Klarna a constatat că mai mult de o treime (34%) dintre cumpărători se așteaptă să cheltuiască mai mult pentru cadouri în 2021 decât 2020 și mai mult de jumătate (53%) dintre cei care intenționează să crească bugetele o vor face acest lucru cu 101 $ și 500 $, potrivit sondajului.

  • Sondajul a constatat că 62% dintre respondenți preferă să facă cumpărături de la comercianții cu amănuntul, urmează ca preferință magazinele universale (37%) și mall-urile (34%).

Raportul Klarna indică faptul că cumpărătorii ar putea cheltui mai mult în timpul sezonului de sărbători 2021, iar comercianții cu amănuntul se pregătesc pentru afluxul de vânzări. Un raport Deloitte din septembrie preconizează creșterea cheltuielilor pentru sezonul cadourilor cu până la 7-9% anul acesta. Gen Z (57%) și Millenials (53%) au avut mai multe șanse să își mărească bugetul pentru sezonul de sărbători 2021 decât Gen X (32%) și baby boomers (12%), potrivit Klarna.

Pe măsură ce cumpărătorii se pregătesc să cheltuiască mai mult anul acesta și comercianții se pregătesc angajând mai mult personal și creând oferte atrăgătoare.

Tot raportul Klarna a constatat că mulți consumatori Gen X (60%), millennials (76%) și Gen Z (75%) caută opțiuni de plată flexibile, dar majoritatea dintre aceștia preferă să plătească cu cardul de credit.

Consumatorii Gen Z și millennials au indicat că sunt interesați de evenimente livestream shopping. La începutul acestui an, Klarna și Cosmopolitan Magazine au găzduit împreună „Hauliday by Cosmo x Klarna, un eveniment virtual de cumpărături pentru cumpărătorii americani din generația Z și millennials. Numai în acest an, platformele de cumpărături livestream precum Talkshoplive, Ntwrk, Shopshops și Whatnot au adus investiții de milioane de dolari de la finanțatori care doresc să valorifice piața de cumpărături livestream din SUA.