Procter & Gamble a crescut cheltuielile publicitare cu 8,5% față de anul trecut, până la 575 milioane dolari, potrivit raportului său anual.

Aceasta este prima creștere anuală din 2016 și vine în ciuda pandemiei coronavirusului care a afectat țările din întreaga lume. Raportul spune că P&G a crescut investițiile în media și alte cheltuieli de marketing, dar a făcut economii în costurile cu agențiile și costurile de producție.

David Taylor, CEO al companiei, a evidențiat câștigarea premiului de Marketer of the Decade la Cannes Lions Festival of Creativity din acest an, afirmând că acest premiu a indicat „excelența susținută” și eficacitatea pe piețele în creștere și în construirea activității sale.

„Am ridicat ștacheta asupra tuturor aspectelor – produs, ambalare, comunicarea cu consumatorii, retail și valoare”, a spus el. „Aceste investiții au dat rezultate puternice și, cel mai important, au crescut piețele atât înainte, cât și după pandemie.”

Sursa