Procter & Gamble se angajează să facă 2.021 „fapte bune” anul viitor ca parte a unei noi campanii corporative.

Gigantul FMCG s-a angajat la acțiuni în problemele sociale, culturale și de mediu. Va începe prin a dona produse de sănătate, igienă și curățenie, echipamente de protecție și sprijin financiar pentru a ajuta persoanele cele mai afectate de pandemia Covid-19.

Marc Pritchard, Chief Brand Officer P&G, spune: „2020 a clarificat ceea ce contează și rolul pe care companiile și brandurile trebuie să îl joace în societate. Cu publicitatea care ajunge la oamenii din întreaga lume, alegem să  folosim P&G și vocile mărcilor noastre pentru a stimula conversații, a deschide inimile și a inspira oamenii de pretutindeni să ia măsuri și să conducă cu dragoste.”

Campania ambițioasă începe cu un film care prezintă imagini cu bebeluși și copii mici care experimentează cele opt emoții cu care se nasc oamenii – dintre care cea mai puternică, spune el, este iubirea.

Emoțiile au fost prezentate online sâmbătă, 19 decembrie, în cadrul pre-spectacolului pentru Global Citizen Prize, o ceremonie de premiere care „sărbătorește liderii dintre noi care acționează pentru a crea o lume pe care o dorim și pentru a sprijini cei mai vulnerabili oameni din lume” . P&G a fost unul dintre cei trei parteneri ai campaniei.

Sursa