Pinterest a primit certificatul de siguranță al mărcii de la Trustworthy Accountability Group (TAG), o organizație care lucrează pentru a spori încrederea și transparența în publicitatea digitală, luptând împotriva activităților criminale online. Aceasta este o mare realizare pentru Pinterest, precum și un semn pozitiv pentru mărcile care fac publicitate pe platformă sau pentru cei care o consideră ca parte a strategiei lor de marketing în viitorul apropiat.

Mike Zaneis, CEO TAG marchează că „Prin obținerea statutului TAG Brand Safety Certified, Pinterest și-a demonstrat angajamentul de a-și proteja partenerii și utilizatorii prin adoptarea celor mai bune practici din industrie împotriva plasării necorespunzătoare a anunțurilor și a altor amenințări pentru siguranța mărcii

Pentru a obține statutul „TAG Brand Safety Certified” care se extinde în APAC, Europa, America Latină și America de Nord, Pinterest a trebuit să îndeplinească standarde riguroase precum:

  • Toate acordurile lor de publicitate digitală trebuie să respecte principiile de siguranță a mărcii TAG.
  • 100% din tranzacțiile monetizabile de pe platformă sunt revizuite prin „liste de includere și excludere”, așa cum sunt definite în acordurile lor de publicitate digitală.
  • Documentație clară a politicilor și procedurilor pentru a minimiza riscul de deplasare a anunțurilor.
  • Pinterest are un ofițer de conformitate TAG și participă la instruirea anuală TAG.

Aproape de sfârșitul anului 2020, Pinterest s-a alăturat Alianței globale pentru mass-media responsabilă și a pledat mai mult pentru siguranța brandului și a consumatorilor. Pinterest a lansat, de asemenea, un hub dedicat siguranței mărcii, care prezintă eforturile multianuale ale platformei pentru a face din Pinterest un loc sigur pentru branduri. Nu este de mirare că 91% dintre oameni spun că văd Pinterest ca pe un loc pozitiv.

Pentru branduri, acest lucru înseamnă că pot aborda platforma cu încredere în timp ce caută un spațiu pentru a-și comercializa afacerea. Chiar și fără acest certificat, Pinterest rămâne o rețea socială puternică pentru branduri, deoarece 2 din 3 persoane spun că intra pe Pinterest pentru a găsi produse și servicii noi în care au încredere.

Va fi interesant să vedem care vor fi următorii pași făcuți de Pinterest în eforturile lor de transparență și siguranță, dar deocamdată această certificare conferă Pinterest un avantaj în fața altor platforme.

Sursa: socialmediatoday