Poate Inteligența Artificială să scrie conținut bun de marketing?

Poate Inteligența Artificială să scrie conținut bun de marketing?

un interviu publicat în Forbes

Tehnologia de copywriting care utilizează inteligența artificială nu este îmbrățișată de toată lumea, dar este aici. Una din firmele cu pionierat în domeniu este Phrasee, companie înființată în 2015, cu sediul în Londra. Parry Malm, CEO Phrasee, a discutat într-un interviu cu Paul Talbot pentru Forbes despre capabilitățile platformei.

Paul Talbot: Ce nevoi din piață au determinat apariția Phrasee?

Parry Malm: Totul a început cu o idee simplă: limbajul pe un brand îl utilizează este esența tuturor eforturilor de marketing. Și totuși, nu exista tehnologie pe piață care să îl imbunătățească, o tehnologie ușor de folosit și care să nu îl facă să sune a spam sau robot. Viziunea Phrasee este să confere brandurilor copywriting bazat pe inteligență artificială, care să crească performanța și veniturile.

Am văzut cum companiile de tehnologie aruncau milioane de dolari pe cercetare pentru aplicarea IA în multe secțiuni ale mixului de marketing – segmentare, personalizare etc. Nimeni nu credea că IA poate scrie … nu numai ca un om … ci mai bune decât un om. Așa că am văzut oportunitatea – cererea rapidă și oferta limitată de copywriteri – și am profitat de ea.

Talbot: Cum funcționează?

Malm: Phrasee a dezvoltat cea mai avansată tehnologie de copywriting din lume. Utilizează tehnologii patentate, ca: un sistem de generare limbaj care scrie copy (conținut) de marketing care sună uman, prin apăsarea unui buton – și un motor de învățare care previzionează ce limbaj merge și ce limbaj nu merge, cu acuratețe mai mare decât a unui om.

Combinația acestor tehnologii dă soluția. Completezi un simplu formular în sistem și sistemul generează mii și mii de variante. Apoi motorul de învățare selectează cea mai bună.

Talbot: Platforma optimizează conținutul existent sau pornește de la zero?

Malm: Pornim de la zero. Când colaborăm cu un client nou, ne focusăm să îi înțelegem stilul de comunicare. Analizăm ghidul de brand, campaniile de marketing și realizăm chestionare pentru a obține toate informațiile de care avem nevoie.

Talbot: Ce fel de copywriter e scos de Phrasee de pe piață și ce fel de copywriter poate face față capabilităților Phrasee?

Malm:  Viziunea noastră este de a conferi brandurilor copywriting bazat pe IA pentru optimizarea limbajului de marketing din mesaje scurte. Acestea includ titluri de e-mail, titluri de reclame și mesaje de tip call-to-action, notificări de tip push, anunțuri Facebook și SMS și permit copywriterilor să își concentreze abilitățile pe scrierea creativă a mesajelor mai complicate. Nu scoatem copywriterii din uz.

Un exemplu în acest sens este eBay, unul din clienții noștri tradiționali. eBay căuta o modalitate de a optimiza limbajul la scară și de aceea ne-a contactat inițial. Directorul lor de creație a descris Phrasee ca „un fel de Photoshop pentru copywriteri”.

Talbot: Ce obstacole trebuie depășite pentru ca Phrasee să funcționeze?

Malm: Problema cu implementarea tehnologiilor inovatoare este inerția și dorința de a nu întrerupe status quo-ul. Marketerii nu prea îmbrățișează oportunitățile pe care le aduc noi tehnologii, cum este aceasta.

Talbot: Unde va ajunge Phrasee?

Malm: Obiectivul nostru este să îi ajutăm pe marketeri, la nivel global, să genereze conținut performant, divers care să poată fi aplicat în diversele canale de marketing cu o simplă apăsare pe buton.

Oportunități de Marketing

Evenimente viitoare

noiembrie 2020
decembrie 2020
mai 2021
No event found!