Acum, mai mult ca oricând, este vital ca specialiștii în marketing să rămână înaintea trendului. Anii care urmează pandemiei vor aduce nu numai o concurență sporită, ci și noi tendințe în comportamentul consumatorilor, progresele tehnologice și reglementări.

Postclick, liderul global în conversia publicității digitale, a chestionat recent 1440 de profesioniști în marketing pentru a obține informații despre prioritățile lor cheie și unde vor investi în 2021 pentru a vedea ce este tendința în publicitatea digitală. Participați la webinarul din 9 decembrie, începând cu ora 21:00, alături de CEO-ul Postclick, care va împărtăși rezultatele cheie din sondaj și va prezenta:

  • Cum a afectat pandemia publicitatea digitală în 2020 și așteptările pentru 2021
  • Ce platforme de publicitate digitală oferă agenților de publicitate cel mai bun ROI
  • Ce fac diferit marketerii cu cele mai bune performanțe
  • Ce urmează în publicitatea digitală în 2021

Participarea este gratuită, formularul de înscriere este disponibil aici.