Credit foto: Danielle Ternes/Marketing Dive

De la Chipotle la Ben & Jerry’s, acestea sunt companiile și directorii care au reprezentat leadership-ul de criză anul acesta.

Marketerul anului: Unilever
Pe fondul provocărilor istorice, proprietarul unor branduri ca Dove și Ben & Jerry’s a întâmpinat continuu momentul cu mesaje rezonante, în timp ce creștea în domenii critice, cum ar fi comerțul electronic. Mai multe, aici.

Executivul anului: Marisa Thalberg, Lowe’s
De cum a devenit CMO al Lowe’s în februarie, Thalberg nu numai că a păstorit retailerul printr-o criză fără precedent, dar și a extins ambițiile mărcii în ciuda obstacolelor pandemice. Detalii, aici.

Campania anului: „Alegerea”, Procter & Gamble
O reclamă rară, care abordează direct rasismul sistemic, a punctat istoria P&G de inițiative bazate pe scopuri. Mai mult, aici.

Marketerul mobil al anului: Chipotle
Chipotle ar putea depăși 2,5 miliarde de dolari în vânzări digitale în acest an, în mare parte pe baza inițiativelor de marketing mobil pe care le-a început înainte de pandemie. Mai mult, aici.

Brandul activist a anului: Ben & Jerry’s
Pe măsură ce alții s-au luptat să răspundă mișcării pentru justiția rasială, marca de înghețată Unilever s-a bazat pe ani de advocacy pentru a depăși toate standardele. Mai multe, aici.

Sursa