Green Group, primul parc industrial de reciclare din România şi unul dintre cel mai mare din Europa, a finalizat în luna aprilie procesul de rebranding, ce constă într-o identitate vizuală nouă şi un concept care valorifică impactul pozitiv al Green Group asupra mediului.

„Schimbarea identităţii şi a conceptului este motivată de dorinţa de a crea unitate la nivelul brandurilor Green Group (Green Fiber, Green Tech, Green WEEE, Green Lamp, Green Glass, Green Resources), care oferă în prezent o multitudine de soluţii cu circuit închis pentru tratare, recuperare, reciclare şi producţie, bazate 100% pe deşeuri. Noul concept, concentrat în jurul unei afirmaţii puternice ‘What lived once, will live again’, este inspirat din natură, din dinamismul şi ciclicitatea vieţii, pornind de la ideea că în natură nimic nu se pierde şi ceea ce a trăit odată va trăi din nou. De fapt, noua imagine reflectă întocmai viziunea şi activitatea celor de la Green Group, transformarea deşeurilor în noi resurse, trecând de la un concept de economie liniară la economia circulară”.

Potrivit companiei, parte din procesul de rebranding este şi schimbarea elementelor de identitate vizuală, mai exact schimbarea logo-ului. Noul logo reprezintă o abstractizare a ciclului de viaţă şi surprinde mişcarea elementelor, evoluţia lucrurilor şi frumuseţea pură a formelor.

„Rebrandingul a adus cu sine şi crearea unui nou website (www.green-group.ro). Noul website este simplu de accesat şi de parcurs, adaptat în mod special cerinţelor vizitatorilor şi oferă o experienţă online complexă: acces rapid la informaţii care permit o utilizare prietenoasă şi facilă de pe orice tip de dispozitiv (desktop, tabletă sau smartphone). www.green-group.ro este o platformă responsive, de informare, prin intermediul căreia vizitatorii pot afla rapid toate informaţiile necesare despre activitatea Green Group. Bazele strategice pentru noua strategie de brand şi identitate vizuală au fost stabilite şi create de o echipă mixtă, formată din echipa de marketing a Green Group, agenţia IdeologIq şi Headway. Identitatea vizuală şi noul concept de brand au fost realizate de către agenţia Ideologiq. Strategia de poziţionare a brandului şi planul de comunicare au fost realizate de Headway, agenţie de strategie de marketing şi transformare digitală”.

Green Group a fost înfiinţat în anul 2002 şi a devenit cel mai mare parc integrat de reciclare din Europa, specializat în gestionarea deşeurilor reciclabile, reciclarea şi recuperarea diferitelor tipuri de deşeuri.AGERPRES