În România există 3,4 milioane de persoane cu deficiențe de auz, pentru care activitățile zilnice obișnuite, precum plăcerea de a se uita la televizor, sunt complicat de realizat. În cele mai multe cazuri, acest lucru devine o problemă în ceea ce privește dreptul de acces egal la informație.

Pentru a aborda această problemă, dar și pentru a construi o lume mai incluzivă, Procter & Gamble, compania care are în portofoliu mărci precum Gillette, Pantene sau Fairy, își transformă conținutul în unul accesibil și ușor de înțeles pentru comunitatea persoanelor cu deficiențe de auz.

Dorim să le mulțumim partenerilor noștri, stațiilor TV și agențiilor. Doar dacă toți actorii cheie din industrie își unesc forțele vom putea face societatea noastră mai incluzivă. Călătoria noastră tocmai a început, dar ne-am angajat să ne continuăm eforturile, să fim o forță a creșterii și a binelui și să conducem prin exemplu, invitându-i pe alții să se alăture și să acționeze la rândul lor”, a declarat Mariana Kordopati, Senior Marketing & Commercial Director South East Europe P&G.

P&G și-a luat angajamentul de a crea o lume mai incluzivă pentru toți – atât în interiorul, cât și în afara companiei. De asemenea, compania își asumă responsabilitatea majoră de a încuraja o schimbare în rândul angajaților, mărcilor, partenerilor și comunităților în care își desfășoară activitatea. Progrese se fac în fiecare zi, iar P&G recunoaște că este un proces continuu pentru a face compania, mărcile și serviciile și mai incluzive pentru persoanele cu dizabilități. P&G include clienții și angajații cu dizabilități în proiectarea produselor, ambalajelor, reclamelor și mediului de lucru pentru a crea o lume mai accesibilă și experiențe superioare pentru toți. #LeadWithLove.