Proleasing Motors: Creștere de 10% a cifrei de afaceri în trimestrul al treilea 2020, raportat la trimestrul trei 2019. O cifră de afaceri estimată la peste 40.000.000 de EURO la finalul anului.

Vă oferim, în continuare, marketing insight, împreună cu Elisabeta Popescu, Head Of Marketing la Proleasing Motors.  ”În timp ce unele companii din piaţă au urmărit, de-a lungul timpului, o creştere rapidă a cifrelor de business, prin generarea de volume de vânzări, prin atingerea de targete uneori nerealiste, Proleasing Motors a acţionat responsabil, punând în plan prioritar capitalul uman, parteneriatele şi rezultatele pe termen lung, reuşind să inoveze pe multiple paliere de business.”

Tendinţe în marketing

Elisabeta Popescu a făcut și o radiografie  a modelului de business adoptat de Proleasing Motors, în contextul tendințelor actuale: ”În ultimele luni, am avut posibilitatea de a viziona o serie de webinarii despre schimbările generate de contextul pandemiei precum: creşterea traficului în online, necesitatea diferenţierii în cadrul comunicării, importanţa brandului şi, respectiv, a mixului de campanii de lead generation – brand awareness, simplificarea pașilor de achiziție.”

Clientul, partenerul SMART de business

”Ceea ce am remarcat, în mod direct, este modul în care se derulează interacţiunea cu clientul SMART. Cine este acesta? Este clientul care petrece timp în online, pentru a-şi strânge informaţii, cel care ştie exact ce vrea, cel care compară oferte, verifică review-uri, adaugă review-uri, este un partener de dialog, cel care vrea să intre în contact (a nu se înţelege neapărat contact direct) cu echipa comercială, cel care îşi cunoaşte foarte bine drepturile. De ce îl numesc un partener de bussines SMART? Este cel care, după completarea formularelor de lead generation, îţi scrie direct, prezentându-ţi detaliile configuraţiei auto dorite, are întrebări pentru care are nevoie de sfaturi, este cel care îţi oferă feedback constructiv”.

Comunicarea în key words list

Potrivit acesteia, cu clientul SMART trebuie să comunici, să mergi dincolo de Ad-urile de lead generation one direction, către comunicare asertivă, să îl asculţi, pentru a-i putea propune produsul sau pachetul care i se potriveşte. ”Comunicarea este esenţială, nu doar în relaţia cu clientul, ci pe toate palierele de business, atât intern, cât şi în relaţia cu terţii. Revenim la conceptul de SMARKETING, care plasează echipa comercială şi pe cea de marketing pe acelaşi vas”.

Echipa

Explicațiile au continuat: ”Comunicarea creează echipa, echipa cu Comercialul menţionată mai sus, echipa intradepartamentală, cu agenţia de marketing şi furnizorii, cu producătorii, cu departamentul de customer care, cu cel de after sales, până la a ajunge, în final, la o mare echipă, din care face parte însuşi clientul, acesta fiind cel care ajunge să te recomande şi să te ajute să te reinventezi. Desigur, sunt şi situaţii în care intervin provocări, pe parcursul călătoriei. Reuşim să le soluţionăm tot împreună. Deşi, de mai bine de o jumătate de an, acest împreună a devenit aproape un clişeu, rămâne un element cheie, în surmontarea transparentă a elementelor sporadice de scurtcircuitare.”

Povestea continuă în After Sales

Clientul îţi multumeşte, după ce actul de vânzare se face „ca la carte”, dar tot el este cel care vrea să se asigure că povestea este cu happy-end şi că va avea o experienţă cât mai lipsită de griji după ce actul vânzării s-a finalizat.

Transparență, autenticitate și digitalizare

”De aceea, la Proleasing ţinem aproape de client într-un mediu transparent, atât pe segmentul de sales, cât şi pe cel de after sales. Am implementat servicii de tip Smart Video Communication, prin intermediul cărora asigurăm atât transparenţă, cât şi o relaţie lipsită de riscuri, având la bază conceptul no touch. Prin intermediul proceselor digitale, Proleasing Motors a gestionat relaţia cu clientul în condiţii optime, în ciuda tuturor provocărilor şi limitărilor generate de COVID 19.

Autenticitatea şi transparenţa sunt guidelines și pe segmentul de Sales. Proiectele care au generat rezultate au fost proiectele în cadrul cărora am acceptat provocarea punerii la încercare a caracteristicilor tehnice ale modelelor auto din portofoliu, fie în cadrul sesiunilor de test-drive cu specialişti din domeniu, fie cu persoane juridice. Am obţinut astfel, pentru modelele electrice din portofoliu, rezultate superioare, din punct de vedere al autonomiei celor din fişa tehnică a maşinii”, a mai spus reprezentanta Proleasing Motors.

Modelul GM

Elisabeta continuă: ”Totul decurge firesc, autentic, atunci când toate principiile de mai sus sunt parte din setul de principii insuflate pe toate palierele de business de Lucian Alexe, GM Proleasing Motors. Pe lângă această abordare etică, există o amplă perspectivă asupra dezvoltării naturale, organice a business-ului, o abordare a parteneriatelor pe termen lung, responsabilă, precum şi o viziune corectă de business bazată pe analiza corectă a pieţei.

În Proleasing există o cultură organizaţională solidă, consolidată prin politici de HR minuţioase, Managerul de Resurse Umane fiind, de asemenea, un Ambasador al tuturor acestor valori.”

Cine este Elisabeta Popescu @Proleasing Motors

Carte de vizită: ”Pasiune, autenticitate, direcţie, iubirea pentru oameni, unplug&play au fost conceptele care m-au ghidat, în cei aproape zece ani de activitate în marketing. Am avut ocazia să lucrez în companii în care am cunoscut oameni deosebiţi, care mi-au devenit modele şi de la care am învăţat că răbdarea este o virtute. La Proleasing Motors, astrele par se se fi aliniat complet. Am ocazia de a gestiona noi provocări, inclusiv în domeniul digital, care pentru mine reprezintă upgrade-ul din 2020 al mesajului marketing-ului tradiţional, ce face referie la mixul de marketing. Metodele digitale ne pun la dispoziție tool-uri noi, pentru ca mesajul să ajungă la destinatarul potrivit, în momentul potrivit, pe canalul potrivit. Aş vrea să povestesc puţin și despre  secretul meu, pe care acum l-aş numi Unplug&Play. Am preluat denumirea de la una dintre campaniile de marketing derulate pentru modelele electrice. Îmi plac proiectele dedicate modelelor electrice, pentru că ne aduc aproape de natură, pentru că facem ceva să protejăm natura. Astfel, pentru mine, Unplug&Play este momentul în care mă decuplez de la agenda de lucru şi mă energizez în natură. Imaginea utilizată pentru această comunicare nu este realizată în studio foto, este realizată în mijlocul naturii, în perioada de Unplu&Play. Este modul meu de a cinsti autenticitatea.”

Despre Proleasing Motors

Înfiinţată în 2001, Proleasing Motors este companie cu capital exclusiv românesc. În prezent, aceasta derulează activități de vânzare și service în trei centre autorizate Ford – în Ploiești, Buzău și Târgoviște, un centru BMW – în Ploiești și un centru Hyundai – în Ploiești.

Sediul central Proleasing Motors este localizat la ieşirea din Ploieşti spre Buzău, pe strada Şoseaua Ploieşti-Buzău DN 1B Nr. 505.