Publicitatea digitală se confruntă cu mari lovituri date de modificările legate de cookie-uri, confidențialitatea datelor personale și o scădere tot mai mare a încrederii consumatorilor.

De altfel:

  • 69% dintre consumatori nu mai au încredere în publicitate
  • 26% dintre utilizatorii de Internet au un ad-blocker instalat pe cel puțin un dispozitiv
  • 64% dintre proprietarii și editorii mass-media sunt serios îngrijorați de dispariția cookie-urilor terță parte

Advertising is dead este un raport care analizează declinul puterii publicității, ce a cauzat acest declin și cum puteți menține creșterea mărcii în viață prin parteneriate.

În acest raport, veți găsi informații despre:

  • unde a grești publicitatea digitală
  • Modul în care Big Tech îngreunează viața agenților de publicitate cu blocarea cookie-urilor
  • Cum arată viitorul prin parteneriate
  • De ce funcționează parteneriatele
  • 5 sfaturi practice pentru a începe cu parteneriatele

Raportul, în limba engleză, poate fi descărcat de aici.