Retailerul polonez ANSWEAR are ca obiectiv o creștere de 30% pentru Q4 2021 față de aceeași perioadă din 2020, atingerea pragului de 400 de branduri în portofoliu și expansiunea pe noi piețe europene. Fendi, Dior și Victoria Beckham completează lista noilor branduri premium adăugate pe ANSWEAR.

„La nivel european, toamna va veni cu expansiune pe piața Europei de Sud-Est pentru ANSWEAR și ne pregătim să anunțăm 2 noi piețe pe care ne vom extinde. La nivel local, ne dorim ca până la final de an să ajungem la un număr de 400 de branduri în portofoliu. Am extins gama de branduri și produse și am mărit varietatea de produse atât pe segmentul premium, cât și pe categoriile de rochii și genți. Ne bucurăm să vedem branduri precum Karl Lagerfeld, Pinko, Elisabeta Franchi, Tory Burch, Marella care se regăsesc deja în topul vânzărilor alături de Guess, Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, Adidas Originals, Nike, Calvin Klein, Desigual și Medicine. De curând am adăugat și brandurile Fendi, Dior și Victoria Beckham.

De asemenea, brandul propriu answear. LAB s-a dezvoltat mult în 2021 și a devenit unul dintre top 3 cele mai vândute branduri pe ANSWEAR. De la brandul propriu urmează noi surprize și colecții în această toamnă”, spune Raluca Radu, Country Manager ANSWEAR România.

Sursa: prwave.ro